FF Boulevard #6

Over Villa Vito heeft ze gezegd (op insta laatste post) dat ze “haar best heeft gedaan om de tofste merken te vinden”. Volgens mij beweerd ze nu nergens dat ze de kinderkleding zelf ontworpen. Lijkt erop dat ze toch iets geleerd heeft.

4 likes

Ik vind het trouwens echt lelijke kleren. Wtf is dit, soort traditionele Oostenrijkse kledij doet het me aan denken.

17 likes

Ik zat ook even te kijken op de website en het is allemaal echt walgelijk. Alsof je shopt voor een verkleedpartij.

3 likes

Ik denk ook echt dat dit geen succes kan worden. Het is zo’n bepaalde stijl, en dan moet je er ook nog 90 euro voor gaan neerleggen terwijl ze er zo weer zijn uitgegroeid.

3 likes

Misschien dat iemand met een verzameling van die horrorpoppen er goed kan slagen.

17 likes

Dat ze een bijzondere “smaak” heeft zagen we al met haar niet-zo-zelf-ontworpen kledinglijn. Dit kan toch ook niet anders dan een flop worden

2 likes

Ze zegt in de serie dat ze haar EIGEN kinderkleding lijn wilt lanceren. :woman_shrugging:

1 like

Dan is ze blijkbaar terug gekrabbeld xD. Op haar insta (haar laatste post) zegt ze in de aankondiging van Villa Pipo dat ze de “tofste” merken heeft uitgezocht. Heeft ze zichzelf toch even ingedekt na haar uitspraken in de serie :sweat_smile::see_no_evil:

2 likes

Ben nu al benieuwd naar haar volgende kledinglijn poging.

3 likes

Ja misschien toch even een besef momentje gehad nadat ze alles van Monciel heeft op moeten laten kopen…:sweat_smile:

Misschien is het leuk dat ze Claire wat kleding aantrekt, want dat ene jurkje ziet er wel een beetje Heidi in de Bergen uit, maar als je Claire er in ziet staat het misschien toch wel erg leuk!

1 like

Oh dit hoop ik juist niet. Dan wordt Claire weer ingezet om geld te verdienen. Dan maar officiele kindmodellen shoot regelen.

2 likes

Moet wel zeggen dat toen ik nog chateau meiland keek ik claire er vaak wel schattig uit vond zien. Maar het is toch zo onpraktisch zo’n duur jurkje, die kinderen smeren met eten, vallen, heb je de maillot weer kapot. En ja kun je het op speciale gelegenheden aandoen maar dat is maar een paar keer en dan past het niet meer. Plus ik ga er vanuit dat de gemiddelde ouder minder aan kinderkleding heeft te besteden dan maxime. Dus moet ze het al hebben van mensen die er veel aan willen uitgeven en ook nog eens een hele specifieke smaak hebben. Zoals de moeder van mn oppassgezin vroeger, nou echt die zijn loooaaaded. Maar ze kocht gewoon nog hema spul en trok gerust de kleren van de andere broers/zussen aan.

Heet dit echt zo? Want dan verklaart dat wel de kledingstyle.

(Ik vergeet soms ook weleens dat Pipo een gewone Italiaanse naam is en niet een synoniem voor clown, maar toch)

7 likes

Nu moet ze nog even leren dat het vermelden van de merken op haar site dan ook kan helpen.
Hoe geweldig de productnamen nu ook zijn… Truus

Voor mijzelf doen best veel items me denken aan de zondagse nette kleding die ik moest dragen als we met oma naar de kerk gingen. Zeker dit soort dingen

4 likes

Haha nee het heet Villa Vito, maar ik moet tbh wel steeds hieraan denken daarbij

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.autokopen.nl%2Fautonieuws%2F2020%2Fmaart%2F47151-mercedes-benz-vito-vernieuwd&psig=AOvVaw0hPjeKpiKrJPXMMyWwSKp1&ust=1633603991623000&source=images&cd=vfe&ved=0CAsQjRxqFwoTCKjTlqbPtfMCFQAAAAAdAAAAABAO

Oooh hahhaa

Ik hieraan

afbeelding

7 likes

Dit is net voor een kind van een amish family haha. Maargoed wie weet wordt het echt een succes je weet het niet.

5 likes

Wie is deze lul ook alweer.

5 likes

Ja Pipo de Clown dus. Daarom dacht ik echt tot 5 jaar geleden dat Pipo een synoniem was voor clown

Ja maar eigenlijk klopt het dan toch ook wel als mensen zeggen, wat een pipo! Wat ik ken die ook van pipo de clown en mamalou. Al heb ik dat never gezien maar omdat mn zus lou in haar naam heeft en dan was het dus pipo de clown mama + lou, mn zus. Slaat echt nergens op. Maar denk dat de meerderheid het woord pipo gewoon denken aan die clown toch.

2 likes