FF Boulevard #6

Pff ik denk bij dit soort dingen altijd dat zulke nieuwswebsites ook nieuws van niks maken. Er zijn 3 mensen die iets op twitter zeggen over haar shirtje en opeens ‘kunnen de hoge kijkcijfers weleens te maken hebben met haar decollete :smirk: :smirk:

Er is idd echt niks te zien, laat die meid met rust joh

5 likes

Uit kwalitietsblad Ditjes en Datjes; Yvonne ligt weer eens onder vuur. Want niet alleen trekt ze haar gehele sieradenlijn rechtstreeks van Ali Express, ze blijkt nu ook ontwerpen van andere juweliers 1 op 1 te jatten.

Ook de lancering van haar betaalde roddelplatform verloopt niet smetteloos. Voor tien euro per maand kan je in een besloten groep lezen dat de auto van de vriendin van André Hazes is gespot.

7 likes

En toch krijgt deze meid alleen maar meer en meer bereik. Het kan haar echt geen fuck schelen hoe ze het doet, als ze maar bekend is. Wil haar echt in een sloot duwen.

18 likes

Ik schaaam me zooo erg, maar mijn moeder is dus lid van die telegram groep :sob::sob::sob: Ze appte 2 weken geleden: ken je die Yvonne, die van juice??

Ze heeft ook al jaren abbo’s op de story en de privé, dus het verbaasd me niet, maar toch.

37 likes

Dan kunnen we wel via jouw moeder aan extra juice komen :beverage_box::beverage_box:

28 likes

Ik ga stuk dat alle (gescreenshotte) roddels uit de appgroep over André Hazes gaan hahaha

Yvonne y r u so obsessed with André?

4 likes

Wat is het toch een walgelijke vent. En dan schrijven ze ook nog dat hij erin is geslaagd twee vrouwen de zaal uit te jagen. Alsof het iets is om trots op te zijn.

10 likes

Dat die vent sowieso een carrière heeft

4 likes

Het is mij ook een raadsel wat mensen in hem zien. Ik liep een paar jaar geleden stage bij een tijdschrift waar hij columns voor schreef en bijna elke column ging over hoe hij onder invloed van drugs seks had met hele jonge vrouwen.

3 likes

Eerlijk? Tien jaar terug vond ik zijn boeken geweldig, sommige stukken waren gortdroog en vond het daarom hilarisch. Inmiddels ben ik wel bekend met zijn seksisme en misogynie en weet ik dat hij en z’n boeken behoorlijk problematisch zijn.

3 likes

Zit ik ineens weer in de ditjes en datjes. Liet mezelf verleiden om verder te klikken naar het plagiaat van maxime meiland. Interesseert me nul op zich, dat mens, maar dit is wel gek om te zien:
Haar site

Inspiratie

Lol ja dit “artikel” ook

8 likes

Hoooo wacht even, wassup met Sarah & Andre…

2 likes

Made in Heaven :joy:

3 likes

Die jankfoto ook bij dat artikel :rofl:

5 likes

same ik vind pitface nog steeds leuk denk ik

1 like

Hahaha geweldig! Ook echt van alle foto’s pakken ze die :rofl:

Nou, ze leert het ook echt niet he. Als ze nou zegt dat ze een reseller is van het merk, oke, prima. Dat doen meerdere webshops/winkels. Maar Maxime doet net alsof ze zelf alles ontwerpt. Niet slim.

1 like

Inderdaad, komt ook zo uit dat je zelf niet hebt ontworpen. Een keer google search image is vaak genoeg.

over dat utopianieuws:

Sommige roddels en scoops zijn zo heftig dat we deze niet kunnen plaatsen op de website, maar wij willen deze roddels en scoops wel graag met je delen en dat kan door ze te mailen.

Vul hieronder je e-mailadres in en klik op inschrijven en ontvang 1x per week de meest heftigste roddels en scoops uit showbizzland die we niet konden delen op de website in je mail.

wie offert zich op voor de HEFTIGSTE roddels en scoops?

11 likes

Wat een heerlijk omslachtige manier om ‘abonneer je op onze nieuwsbrief’ te zeggen :joy:.

13 likes