FF Boulevard #6

Mooi.
Nou hopen dat er een fatsoenlijke voor in de plaats komt.

3 likes

Ik las ook dat Rosengart er alles aan gaat doen om Jamie terecht te laten staan voor o.a. mishandeling. Vind dat eigenlijk ook niet meer dan terecht, anders komt hij er zo makkelijk mee weg.

14 likes

Klopt. Ze willen nu een tijdelijk conservator zodat die iig alle financiële misstanden kan onderzoeken. Als het conversatorship nu wordt beendigd kan hier nml geen onderzoek meer naar gedaan worden begrijp ik. Dat is de reden dat Jamie het nu opeens per direct wilt laten beëindigen maar Britney dus niet.

7 likes
24 likes

De kans is groot dat haar hele conservatorship opgeheven wordt in November.

1 like

Ben benieuwd of ze weer muziek gaat maken dan.

Hoop dat de vrouw de komende 10 jaar vooral gaat genieten van haar vrijheid. Denk niet dat nieuwe muziek maken perse op haar radar is.

25 likes

Ja inderdaad! Bij boulevard hadden ze het over musicals/films/interviews etc. Laat die vrouw toch met rust. Hoop dat ze echt ergens kan gaan genieten van haar leven, los van alle media-aandacht.

5 likes

Nouja ze houdt heel erg van performen zegt ze zelf altijd dus wie weet wil ze dat wel heel graag weer gaan doen. We zien het wel! Ben in ieder geval super blij voor haar.

3 likes

See what you did there

9 likes

Het maakt me het meest kwaad dat een vader dat z’n eigen dochter kan aandoen. Het geluk van je eigen kind staat toch voorop. Echt ongelofelijk. Hoop echt op een goede straf voor die klootzak.

2 likes

Ik vind het ergens juist ook totaal niet verbazingwekkend dat het zo is gelopen. Familie ligt vaak gecompliceerd, helemaal als er zoveel geld mee gemoeid is.

Ik vind het ook gewoon een falen van het systeem dat er 1. Zo een verregaande curatele mogelijk is en 2. Dat je daar een naast familielid voor aanstelt.

14 likes

Dat denk ik ook (als je al die dansfilmpjes ook ziet). Had ze niet ook aangegeven niet meer te willen optreden juist ivm het curatorschap. En de manier dat men (haar vader) haar wilde dwingen puur om geld te verdienen. En ze niet zelf mocht bepalen wat ze deed?

Kan me even niet meer herinneren waar ik dat had gezien, maar miss als ze de vrijheid weer heeft om het op haar eigen manier te doen…

Ja, dit inderdaad!

Vind de foto’s van haar naakt op instagram wel bijzonder om te zien, maar wellicht voelt ze zich lekker vrij daardoor :cowboy_hat_face:

6 likes

Oh ze heeft zelf steeds gezegd dat ze niks ging doen zolang dit zo was dus denk eerlijk gezegd dat ze wel muziek wil maken maar niet als haar vader daar ook geld van krijgt. Ik zeg dit alleen maar door haar eigen uitspraken hoor haha omdat ze zelf steeds zei dat ze bewust nu niks deed.

4 likes

Ja daarom denk ik ook dat ze haar carrière wel weer gaat oppakken omdat ze straks gewoon weer zelf kan bepalen wat ze doet en zelf haar geld op haar rekening heeft. Ik zeg je volgend jaar heeft ze weer een grote hit te pakken.

2 likes

dad’s out tits out!!! :cherries::cherries::tada:

3 likes

Pauline Wingelaar is haar baby verloren bij een vroeggeboorte bij 22 wkn. Echt heel verdrietig voor hen :cry:. Ze was al lang bezig geweest om zwanger te raken, en dan nu dit verlies :broken_heart:

1 like

We zijn echt ver gekomen qua seksisme anno 2021…not.

Deze ‘shock’ om een mini stukje decoleté, what the hell?

2 likes

Wow dat is ook gewoon nauwelijks decolleté

4 likes