FF Boulevard #3

Wow lize korpershoek vertelt even in De Beste Social podcast dat ze nepborsten had, maar die er een paar maanden geleden uit heeft laten halen omdat ze er klachten van kreeg. Net als Ancilla. Goed dat ze daar zo eerlijk voor uit komt.

11 likes

Ja die is al even uit! Vind het ook een heeeeel mooi nummer, maar wel depri idd.

1 like

Haha, sneu maar vind het helemaal niet zielig voor hem ofzo? Toverbal lied was kut, maar het volgende fragment was wat zijn carrière echt de das omdeed, denk ik.

Ben door mijn premiums heen dus kan niet lezen of hij er iets over zegt.

10 likes

Als je de link opent in een privĂŠ venster kun je premium artikelen blijven lezen :blush:.
Maar er wordt verder niks specifieks over gezegd, alleen dat er wat uitspraken gedaan zijn waar hij niet trots op is.
Ben benieuwd of het iets uithaalt en of die een nieuwe ‘carrière’ zal hebben

2 likes

Hoe oud is hij in dat filmpje? Je ouders moeten je toch gewoon in bescherming nemen, dat je niet zo op tv komt?

3 likes

15 en zijn ouders waren bij de opnames aanwezig…

Ja dat hoorde ik. Dat is gewoon triest toch. Het is nog maar een kind. En die wordt de rest van zijn leven gekoppeld aan zo’n filmpje.

1 like

Hahaha, likkelikkelikkelikkelekker.

Wat zegt hij over z’n ingedaalde ballen nou? Trage verwerking van zaken deze ochtend😂

@morange ja, dat ook! Wtf ouders, boycot uitzenden van dat fragment dat. Maar ja, misschien hebben ze dat wel geprobeerd? :woman_shrugging:t5:

3 likes

Nog noooooit van deze knakker gehoord

1 like

Bridget, that you?

61 likes

Volgens mij moet dat zo’n ‘snik’ voorstellen.

4 likes

Ooooooh ik denk oprecht dat er geen enkel ander stukje content op deze wereld bestaat wat mij harder laat cringen dan die video van Jordy.

Ook omdat je er bij weet dat hij jong is en dit hem de rest van zijn leven gaat achtervolgen oh oh wat naar ik kan het echt amper kijken haha

18 likes

Ja echt same, ik kan dit gewoon echt niet aanzien, zoooo cringy

Huh dit is even een raar besef moment. Ik heb dat fragment toen ook gezien en ik was toen ook 15 en toen dacht ik pff wat een raar kindje. Op een of andere manier is hij in mijn beleving forever 12 gebleven haha.

14 likes

Vind het ook zo mooi om te zien dat mensen in de studio er zichtbaar ongemakkelijk door werden. Met zoveel mannen samen heb ik het idee dat dingen al sneller weggelachen word en je hoorde ook een een beetje aanmoedigende gejoel. Echt awkward AF.

@Revelry zoek zijn liedje: verliefdheid is een toverbal :joy:

1 like

Hij heeft ook een Lekker Likken nummer gemaakt (sowieso door dat likkelikkelikke incident) :weary: :weary:

4 likes

Ja precies, de mijne ook. Vond het echt een vreselijk kereltje. Kan me ook nog herinneren dat hij een te keer te gast was in een programma waar ze naar huizen van BN’ers gingen en daar was hij ook echt walgelijk.

2 likes

Omg wat een leip lied ook. Stel dat je met een ijsje op het strand loopt en een jongen volgt je tot je alleen staat en vraagt ‘Zal ik je voordoen hoe je moet likken?’
Dan bel je toch meteen de popo.

21 likes

Is er iemand die me wil vertellen wat er gebeurd in deze video? Of is dit dat fragment waar hij verteld wat hij allemaal al met meisjes heeft gedaan? (Nooit gezien, wel van gehoord) Ik heb last van plaatsvervangende schaamte dus ik durf dit echt niet te kijken :sweat_smile:

Haha, heb ik ook! Dus heb gegoogled. Kun je het zo vinden incl. context.