Het is dat er namen bijstaan anders had ik 100% gezegd dat dit dezelfde persoon is
Wow ik dacht door de link even dat ze naar Kaj refereerde als slachtoffer en hij had lopen janken bij boulevard. Gelukkig verkeerd begrepen toen ik op de link klikte
Hahahahahahahahaha
Hahahaha moet zo hard lachen
Echt goed dat Diana haar geweigerd heeft. Die vrouw moet echt beschermd worden. Triest ook dat haar dochter haar niet tegenhoudt en zelf ook die kant lijkt op te gaan.
Ja! Ging ik ook net posten
Ik ben echt dol op Peter’s oude programma’s, maar ik vind hem tegenwoordig zo een engerd, ofzo. Hij zei ook eens dat bijna alle misdaden om de “2 k’ s” draaien: de kut en de knaak. Ik vond dat zo viezig uit zijn mond. Heel erg irrationeel dat ik me zo over een presentator voel, haha.
Gaaaadverdamme wat een opmerking
Helemaal niet irrationeel, voel me nu precies hetzelfde, terwijl ik zijn oude programma’s stiekem ook interessant vond!
God jeetje Veenlijken filter goes real life
Ieh!!!
Tsja Peter is een beetje een rare vent. Maar ik heb wel respect voor hoe hij die families zo jarenlang bijstaat, dus echt haten kan ik hem gewoon niet
Precies en dat helpt ook echt. Want door de getuigenissen van zijn zussen zit Holleder nu in de bak en Peter heeft hen daar wel altijd in bijgestaan.
Dan zou de Vagijn en de Florijn toch beter klinken
Dit klinkt als een historische roman over een prostituee. Ik hou ervan.
Oh ik vind het zo erg hoe die vader van Meghan Markle doet. Een docu uitbrengen met 90 minuten lang complete slachtofferrol. Super veel privé videobeelden van z’n dochter. Echt erg.
Ik dacht altijd dat ik Peter R de Vries best wel kut vond ook maar betrap me er de laatste tijd best vaak op dat ik het met hem eens ben, vooral op momenten dat hij in een praatprogramma ofzo is en dan tegen de heersende opinie even in komt met een kritische noot. Daar heeft hij me wel in verbaasd in positieve zin moet ik zeggen.
Ik kies er juist altijd voor om het met hem eens te zijn omdat ik een zwak voor hem heb kan hem niet haten terwijl ik het eigenlijk wel zou willen ofzo
Ik denk trouwens dat hij met een baard echt hot zou zijn. Maar ik ga wel even naar het biecht topic
Liever het dark crushes topic ;’)
Ik hekel hoe mooi maar deprimerend Billie Eilish d’r muziek is
Er is in ieder geval een nieuwe clip. Weet niet of single al uit was, maar vind het weer mooi👌🏾