FF Boulevard #3

Ja… bij mijn ouders in Friesland sowieso 2 per week…
heb het m’n ouders ook verboden.

1 like

Ik vond Soldaat van Oranje best een mooie musical eigenlijk :woman_shrugging: Mijn oma was ook onder de indruk en heeft ook een paar traantjes gelaten. Zou het mensen wel aanraden tbh :joy:

10 likes

Zit een beetje mee te lezen, maar is Soldaat van Oranje een beetje de Nickelback onder de musicals?!

45 likes

Ja logisch als je heel musicalspelend Nederland gehad hebt. De acteurs raken op :sweat_smile:

1 like

Omg afschuwelijk :duck: beetje teveel :face_with_monocle:

Haha me too! Zou zo nog een keer gaan, is ook al 9 jaar geleden :joy: Vond het heel indrukwekkend en niet te vergelijken met andere musicals. Maar wel bizar dat ze al 463x verlengd zijn :joy:

1 like
75 likes

Ik vraag mij af of er dan nu al concreet bewijs is als de samenwerking definitief is stopgezet. Dat doen ze toch niet zomaar lijkt mij. En met concreet bewijs bedoel ik echt duidelijke stukken en foto’s zodat hij zich er niet uit kan kletsen.

Want eerder deed hij het af met een ‘Haha, dat was vroeger. Laten we het snel vergeten,’ praatje. Toen kreeg ik het idee dat hij dacht sterker te staan omdat er geen bewijs was.

De verhalen van deze meisjes worden ondersteund door Peter R. de Vries . “ Misschien is het goed om even te zeggen dat je die dames hoort refereren aan het sturen van foto’s enzo. Nou, die zijn er ook inderdaad. Dat is niet maar een bewering van die dames. Wij hebben die foto’s gezien ook, die zijn er, dus in die zin zijn die verklaringen heel betrouwbaar, vind ik.

Uit: https://www.mediacourant.nl/2020/01/slachtoffer-kaj-huilt-in-boulevard-ik-voel-me-misbruikt/

6 likes

Beter! Het is aan de ene kant maar goed dat we tegenwoordig bijna alles kunnen bewaren, zeker in dit soort gevallen.

Hij had het toch sowieso al zelf toegegeven? Inderdaad dat het vroeger was maar volgens mij zeggen die meiden dat zelf ook.

Ja, ik zag zoiets voorbij komen. Maar hij leek het nogal af te doen als, oh ik heb een foutje gemaakt. Maar het is dus toch wat erger dan hij deed voorkomen. Goed dat er bewijs van is.

Zou ze haar neuspiercing uit hebben gedaan omdat haar lipgloss er tegenaan komt met deze lippen?!

4 likes

Fabrizio valt wel op hetzelfde type steeds hè

15 likes

Ik neem aan dat haar lippen nét zijn gedaan en ze nog gezwollen zijn?

Ze gaat straks echt op dr moeder lijken als ze zo doorgaat.

24 likes

Hahahahahaha hier moest ik heel hard om lachen

9 likes

Hahahahaha jezus wtf is dit, BESTAAT DIT?

5 likes

Hier is ze samen met Pommeline bij “dokter” Gabriels

https://www.kijk.nl/net5/plastischfantastisch/videos/EjahtRSTh7R/plastisch-fantastisch

1 like

In mijn hoofd las ik dit met de stem van Peter R de Vries. Ik vind het verontrustend dat ik mij zijn stem zo goed voor de geest kan halen.

23 likes

wat.