Dit jaar vieren we 75 jaar bevrijding. Het duur niet lang meer en dan “vieren” we dat Soldaat van Oranje al 75 jaar wordt verlengd.
Ik moet ook nog.
Zou er een systeem zijn waarin ze bijhouden welke Nederlandse Burger we al geweest is. Zodat ze verlengen tot dat op 100% staat?
Ik snap wat je bedoelt maar ik wil wel duidelijk maken dat ik zelf geen afkeur voor dikke lippen of brede heupen in welke vorm dan ook heb. Wel ik heb een aversie tegen plastische chirurgie. Iedere operatie brengt gevaren met zich mee en ten tweede vind ik het feit dat de Kardashian’s (kaukasische Armeniers) dit schoonheidsideaal omarmen wel een beetje vervreemend en dus juist bijdragen aan een eendimensionaal schoonheidsideaal waar er geen ruimte voor diversiteit is.
Sowieso. Beter gaat een undercover programma dit uitvogelen, want al deze verlengingen zijn niet gezond. Is dit soms het eindopdracht voor de musical academie?
Ik ken iemand die daar heeft gewerkt en ze kunnen zien uit welke regio de minste mensen waren geweest, welke doelgroep etc, en dan gingen ze juist daar adverteren.
Deze vrouw. Wist niet waar ik het kwijt moest.
Die Jane…pff in haar 80-jarige-lijf zit meer energie dan in mijn 27-jarige-lijf, haha. Hoop dat ik er dan nog zo bij loop. Go Jane!
Had zij niet die aerobics videos? Misschien haar workout dagelijks doen
Ik vind haar hier ineens wel wat van Carice weghebben.
M’n broer en ik hebben de afspraak dat we beide niet gaan. Ook al zijn we de allerlaatste personen die niet zijn geweest we gaan gewoon niet!
Ik ken mensen die al 6keer of vaker zijn geweest…
James: Jane eh how are the police with you?
Jane: Well I’m white! When you’re white and famous they do’n ttreat you the same as when you are a person of colour.
Ik las hier dat hij verlengd is en ik voelde ook agressie…
Die musical speelt nu 10 jaar. Dat is 2 x zolang als de oorlog!! (zoals we die in nl tellen)
Wat is dat toch met al die reality ‘sterren’ die nieuwe lippen nemen alsof ze even een nieuwe jas kopen of zo. Is toch niet ok joh. Ben zo benieuwd hoe iedereen er over 25 jaar uitziet.
Hahaha 9! Ze gaan nu door tot het 10 jarig jubileum.
Want anders was het wel zonde.
Na het jubileum zal het nog wel 10000x verlengd worden.
En als ik het goed begreep gister, gaat de musical ook naar Londen.
Er zijn altijd gekkies die 2x per jaar zullen blijven gaan
Eerst gezellig met zn alle naar het wok restaurant en dan door naar Soldaat van oranje.
Er vertrekken hier wekelijks bussen naar dat ding toe…
mijn god hey…