Ohh ja dat was het idd. Bij Beyoncé waren het geruchten
De eerste niet toch.
Dat geloof ik nog steeds niet.
Klopt.
Ja van de eerste twee was ze gewoon zwanger
Nou mensen ondergaan blijkbaar dure cosmetische operaties om het te verhelpen dus blijkbaar wordt het gezien als iets dat verholpen moet worden/niet mooi is/niet ideaal is.
Geloof jij niet dat ze zelf zwanger is geweest? Als je foto’s zoekt is dat toch onmiskenbaar? Zo’n buik kun je faken maar alles aan haar schreeuwde zwangerschap
Nou dat vind ik echt niet zo opgaan. Mensen nemen ook borstvergrotingen maar dat wil niet zeggen dat ‘kleine borsten ook weer niet mooi zijn, is dat ook weer iets wat niet goed is?!’
Maar zij is er toch ook gewoon voor uitgekomen dat ze de laatste 2x een draagmoeder heeft gehad oor haar kinderen. i.t.t. Beyoncé die met buikkussen en what not interviews ging doen enzo.
Sorry, maar ik ben er net als @monkeyslut van overtuigd dat Beyonce de eerste x een draagmoeder had (stiekem) en die 2e keer (p.o? of met ivf o.i.d) zelf zwanger is geworden. Alles in die zwangerschap was ook anders met die hysterische fotoshoot en al die bellyshots. En haar lichaam is die 2e keer zoveel veranderd i.t.t de eerste keer.
Maar wel dat het voor veel mensen niet het schoonheidsideaal is.
De tweede keer was een tweeling, dat kan ook meer doen met het lichaam van de moeder.
Dat laatste kan natuurlijk ook omdat het de tweede keer om een tweeling ging en de eerste keer niet
@Hazel citroen
Wat is voor veel mensen niet het schoonheidsideaal?
Ik ben het gewoon echt niet eens met je comment ‘moet ik hier nu ook al onzeker over zijn?’
Nee, natuurlijk niet?
Oke dankje? Voor mij is dat dus niet zo natuurlijk.
Het is toch duidelijk dat ze bedoelt dat ze hier nooit over nagedacht heeft maar het kennelijk een ding is waar je je onzeker over kunt voelen. En ze dat dus nu miss ook gaat voelen. Beetje lullig om zo over de semantiek door te gaan.
Nou zeg. Als het duidelijk voor mij was dan had ik dit heus niet gezegd. Jammer dat je het lullig noemt van me, ik snapte het oprecht niet. Nu het zo wordt uitgelegd ‘waar je je onzeker over kúnt voelen’ snap ik het beter. Ik zie alleen woorden op ‘papier’ dus daar ga ik op af.
Ik denk door dit filmpje bij sommige shots dat Maryam Hassouni tegenwoordig ook lipfillers heeft maar bij andere shots dan weer niet. Ze doet ook een duckface waardoor het helemaal verwarrend wordt.
Vooral als ze bij dat interview naast Chantal staat lijkt er iets met haar lippen.
Ja dat dacht ik ook al laatst in een serie waarin ze speelt, te zien. Weet t eigenlijk wel zeker.
Ja hah dat snap ik. Ze was toen ook iets ouder natuurlijk.
Neemt niet weg dat ik nog steeds dat eerste zwangerschap volgens mii met een draagmoeder was. Volgens mij gebeurt dit vaker in Hollywood ook hoor.