Ik ging even op zijn Wiki kijken, maar meneer vindt ook dat een vrouw geen president kan worden.
Ok doei.
Hahaha alleen die titel al.
Ga nu lezen, ben benieuwd zeg.
Edit: nou even een samenvattende reactie van mijn kant: huilie huilie
Waarom wil die man zo graag een medaille voor het uitvoeren van levenstaken zoals het huishouden. Dingen die erbij horen, die je ook moet doen als je alleen bent. Ik ga toch ook geen stickers uitdelen voor elke keer dat ik voorrang krijg. Gisteren ringelde een tram (mannelijke chauffeur) naar me omdat ik niet bedankte toen ik voorrang van m kreeg op een zebrapad! Wtf. En ik vraag me af of hij zijn vrouw dan wel elke keer bedankt als zij een taak heeft uitgevoerd. Waar zijn haar medailles? Zal wel niet want hij ziet niet eens wat er moet gebeuren. Een volle, schone afwasmachine is ook zoân enigma.
Ik blijf het droog vinden hoe de man zogenaamd een âgrote sprongâ heeft gemaakt door marginaal meer aan het huishouden bij te dragen, terwijl er met geen woord gerept wordt over de âgrote sprongââ die vrouwen wel niet gemaakt hebben door te gaan werken?!? Alsof dat niks is?!?!
Hallo van 25% naar 40% !!! Waar is de nationale âwij waarderen de minimale hulp van mannen in het huishouden-dagâ
Ik denk bij dit soort mannen altijd, lol dus als jij geen vrouw zou hebben dan zou je in je smerige kleren in een goor huis op magnetronmaaltijden leven? Maar helaas zal dat inderdaad wel zo zijn.
Beetje zoân figuur:
Edit: of deze dreamboat
Echt heh! Misschien moeten we gouden sterren uitdelen voor elke keer dat ze wat doen ofzo
ik spot allerlei redeneerfouten, maar het zijn er echt veel te veel om op in te gaan.
Of nou ja, eigenlijk wil ik wel een medaille . Want nu voel ik me soms als een Saoedische kroonprins die troonsafstand deed en terwijl hij vrijwillig de wc schrobt alsnog op zân donder krijgt van âhĂ©, daar zit nog een vlekjeâ.
Er is een betere verklaring: dat het verschrikkelijk lastig is om een duizenden jaren oud patroon in een paar generaties uit te wissen.
Hahaha jezus wat een theatraal stuk
Ik heb deze krant trouwens hier liggen, en ik ben blij te vermelden dat deze huilende kleuter twee volle paginaâs heeft gekregen en er het kopje âessayâ bovenstaat. Die kan elke beginnende journalist wiens stuk afgewezen wordt want geen ruimte/niet interessant in zijn/haar zak steken!
Dit doet echt een beetje pijn want ik heb hem normaal als journalist best hoog zitten, zeker zijn stukken over mid-West Amerika
Wtf, ik hoop ergens dat dit gewoon geschreven is om lekker te provoceren want je kan een volwassen vent die hier oprecht achter staat toch niet serieus nemen?
Sinds wanneer word je opgeofferd, lijd je verliezen als je wat meer doet in het huishouden. Het is echt niet zo ingewikkeld hoor: nu het werk buitenhuis eerlijk(er) verdeeld wordt, moet het werk binnenhuis dat ook worden. Waarom zou je jezelf in godsnaam vergelijken met de verhoudingen wat betreft werk en huishouden van vijftig/zestig jaar geleden, ipv dus van tegenwoordig. En hoe verheven kan je je voelen, dat het verschonen van een luier van je eigen kind als een nederlaag voelt. En dat je een medaille wil en verwijst naar statistieken over betere seks voor mannen die meer doen in het huishouden
Zou 'm vooral aanraden/toewensen dat hij zichzelf wat minder serieus neemt, als de briljante schrijver die hij zelf blijkbaar meent te zijn. Dit huzarenstukje nog eens doorlezen helpt daar wellicht bij.
Ik vond het eigenlijk wel een goed stuk? Hij toont goed aan wat het probleem nou is van deze tijd. Vond vooral dit stukje: En voor veel mannen geldt dat als ze 40 procent van het huishouden doen, dat aanvoelt als ruim 50 procent. Niet omdat ze slecht tellen. Maar omdat mannen hun werklast nu eenmaal niet met die van hun partner vergelijken, maar met die van andere mannen. Bijvoorbeeld hun vader. En dan zien ze dat ze véél meer doen.
heel duidelijk, dit zie ik wel in mijn omgeving.
Edit: ook dat hij eerlijk toegeeft dat hij wel een medaille wil en zijn gedachten dus eigenlijk niet kloppen vind ik juist wel goed.
Ik vind zijn eerste gedeelte heel sterk. En ik vind het ergens ook sterk dat hij eerlijk toegeeft hoe het voor hem voelt. Maar HOE kun je voorbij gaan aan het feit dat wij vrouwen al jaren 100% doen en wij ook nooit een fucking medaille hebben gekregen??
Ja natuurlijk is 40% beter dan 10% maar het is nog steeds niet goed nee.
Dat is net alsof eerst iemand in de auto stapt met 10 glazen alcohol. Dan na heel veel gezeik en ego verdediging kruip je met ânog maarâ 5 glazen achter het stuur en dan roepen hoe goed je bezig bent en je af vragen waarom je niet overladen wordt door complimenten. Het is inderdaad minder slecht dan 10 glazen maar minder slecht is niet gelijk aan goed??
Leuk dat het voor hem een mega verbetering is maar dat maakt het probleem niet per se kleiner.
Al gezien?
Omg hebben jullie dat van de villa meekregen?
(Ik zou ff op haar hele profiel kijken voor meer tweets)
Ik heb dit gezien op televisie geloof ik. Is dat met die blonde jongen?
Edit; ik geloof van aflevering 1, maar die staat niet meer op videoland
Ik vind die serie sowieso facking vaag. Gisteren zag ik het voor het eerst en dacht ik ook doe effe normaal over Reggie en een andere gast die maar bleef pushen.
Saat erbij toch? Staat in de tweet.
Je kan het toch gewoon zien in haar post? Zonder te klikken.
Ho ho niet zo he, je zegt niet dat je het in een spoiler wil maar of ze het erbij wil zeggen. Het staat erbij dus daar reageerde ik op. Als jij in eerste instantie om een spoiler had gevraagd had ik niks gezegd.