Mijn auto is kapot gegaan vanmorgen. Verschillende lampjes branden alarmerend (incl stop lampje), motor maakt een raar geluid, anyway, er gewoon iets stuk. Dus ik app naar mijn werk in de groep app dat ik thuis werk en naar de garage moet. Ik baal ontzettend en ben bang voor de rekening die ik dus zal moeten gaan betalen, onverwacht en ik heb mijn auto hard nodig dus zit erg in de stress.
Komt er eerst een collega ‘weet je zeker dat ie stuk is?’
Dan mijn baas ‘hoezo stuk?’
Op dit moment vind ik het al heel irritant dat mijn oordeel over wanneer MIJN auto stuk is nu al direct betwijfeld wordt. Maar goed, ik leg de situatie uit.
‘Hahaha die lampjes horen te branden’
inserts ‘grappige’ gifjes
‘oh jongens mijn lampje van mijn achterklep brand, ik blijf ook thuis!!’
Hihaho
Ik ben ongesteld dus zit ik nu met tranen van frustratie in mijn ogen, wat een tamelijk overdreven reactie is. Maar ik weet ZO zeker dat als een van die collega’s had gezegd ‘m’n auto is stuk’ dat de enige reactie was geweest ‘balen man’.
Ik kan nog even geen reactie bedenken die niet overkomt als ‘ik ben nu aangevallen en zit op de kast’ want dat plezier gun ik ze niet. Want dan is het weer ‘ooooh je kan ook niks hebben’ en ‘oh grapjes moet je tegen kunnen’. Dus ik heb maar niets gezegd.
Op dit soort momenten haat ik het intens om vrouw te zijn.