Wel heel jammer dat de onbekende Nederlanders een eigen seizoen op Videoland krijgen… zou dat zooo graag kijken, maar heb geen zin om ervoor te betalen. Ze hadden het gewoon weer moeten mixen.
Mee eens!
Ja mee eens! Heb net videoband opgezegd omdat ik het bijna niet gebruikte. Verder wel veel zin in vanavond!! Hoop dat ze echt iets gaan doen ipv alleen veel introductie.
Weet iemand of het vanavond al meteen op Videoland staat, tegelijkertijd met de uitzending? Ik heb geen tv
Videoland weet ik niet want heb ik niet, maar het kwam voorgaande jaren altijd bijna meteen op de RTLXL site, daar keek ik het altijd gratis terug als ik het gemist had.
Huh zo gek, zo lang geleden voelt het helemaal niet!
Vind het ook jammer van onbekende Nederlanders, ik vond de aanpak van vorig jaar leuk met 3 teams!
Ik las dit artikel straks. Carlos is blijkbaar voortaan kandidaatbegeleider. Leuk voor ´m!
Wat leuk!
Ik zit er klaar voor
En ik krijg zo oude kaas en wijn geserveerd door mijn persoonlijke ober
Mijn vriend heeft geen tv abonnement meer maar gelukkig kan ik via ziggo wel kijken
Jaaa!! Zit al klaar met mn Ben&Jerry.
Ohh ze hebben geprobeerd een spannend begin te maken
Jaaaaaaa ik zit klaar!
Haha wie was die vrouw met dat korte kapsel. Mag haar nu al
Waar is Rob Geus
Ik heb het gevoel dat ik haar ken van hntm
jaap naakt en aan het kakken, televizier ring in de pocket
Oooooh zij, zij was toch catwalk coach ofzo.
Ja mariana Verkerk!
Haha ja volgens mij wel! Daar vond ik haar niet zo leuk maar ben het met je eens dat dit shot een hoop goedmaakt direct al