Ik zei ook direct tegen mijn vriendin: “die is gewoon al zwanger.”
Die hoeveelheid gaatjes idd bij de Jelies fam Ik kan me dat echt niet voorstellen, ben 22 en heb recent mijn 1e gaatje ooit gehad. En daar heeft Harry van 5 gewoon 4 gaatjes in één keer! Maar zal zeker ook wel aanleg zijn idd.
Ja! Jeetje mina. Ik zat, ondanks dat ik ze eerdere jaren ook al gezien had, echt met m’n oren te klapperen.
Ook toen die jongen naar boven gestuurd (geschreeuwd) werd toen ze gingen ontbijten in Duitsland.
Al vind ik dat ook wat krom, heb je de verantwoordelijkheid over 8-9 (?) Kinderen. Ben je ent verhuisd en heb je gewoon geen ontbijt voor de volgende ochtend. Dan worden die kinderen toch ook stierlijk vervelend (vervelender). Ik snap niet zo goed dat je dan gewoon geen eten in huis hebt.
Niet dat wij dat altijd hebben. Maar wij hebben dan ook geen jonge kinderen in huis
Ze gebruiken al geen anticonceptie meer toch?
Ja en iedereen op de grond laten slapen in hun gewone kleren? Het zijn lieve mensen en volgens mij hebben ze het beste voor met hun kinderen maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je kinderen zo opvoedt. En ik heb heel erg medelijden met Charriënne.
Ja precies.
Als tegenhanger. Ik vond die jongens slaapkamer er super leuk uitzien!
Maar verbaasd je dat gedrag van de buddenbruck kinderen ook als je ziet hoe die ouders zich “gedragen”?
Pfff ik heb net even alles teruggekeken maar ik krijg zo erg de kriebels van die moeder van familie Kraan. Hoe ze zich ook gedraagt tegenover haar man, ik vind het echt niet normaal.
Ik word een beetje verliefd op die familie van Urk. Heel liefdevol, leuk met z’n allen en respect voor elkaar!
Als we t niet dachten …
Ja hoor nog een kind erbij
Ik geloof niks van het slechte genen-verhaal, dit is gewoon puur onwetendheid over hoe ze om moeten gaan met de gebitten van hun kinderen. Je zag in de eerste aflevering toch ook die vader gewoon sinas in de fles van dat kleintje doen? Als ik elke dag sinas zou drinken zou ik ook elk half jaar 4 gaatjes hebben. Vraag me trouwens ook af of ze wel elk half jaar naar de tandarts gaan, dat kost met zoveel kinderen (en zoveel gaatjes) een fortuin.
Wat betreft de Buddenbruckjes… Ik hoop dat een zekere instantie ingrijpt bij dit gezin, ik vind het echt naar om te zien hoe verwaarloosd die kinderen zijn. Dat meisje dat met haar poep door het hele huis loopt, het slapen op de koude stenen vloer, tot 12 uur 's middags geen eten hebben… En dan nog die arme Charienne en dat kindje dat al jaren met zijn hoofd tegen de bank aan zit te knallen. Vind het gewoon pijnlijk en echt niet leuk meer om te kijken.
Volledig eens met jouw laatste zinnen. Waarom doen die mensen mee? Het is zo treurig
Jaaa, die zijn leuk, hè! En Harrie is echt om op te VRETEN!
Ik vind het een leuk gezin! Werd alleen een beetje kriebelig van die opmerkingen in het begin tegen Harry “dit is een dames moment” (ofzo) en dat Harry niet op de meisjes slaapkamers mag komen
Ja ik kan daar ook moeilijk tegen merk ik… zo onfeministisch &dat gaat zo in tegen mijn eigen normen en waarden. Die man zei bijvoorbeeld ook over het gezamenlijk werken iets van: “Janneke is heel erg gehoorzaam, ze doet wat ik zeg. Dat maakt ons een goed team”.
Ja en ook over dat schoonmaken
Verder wel een super lief gezin!
Ja… en dat Harrie niet bij het omkleden mocht zijn, kind is 4 ofzo?!
Klopt, probeer ik me ook op te richten tijdens het kijken haha
Wtf ik kijk nu een oud seizoen terug en die vader van de familie Quadacker tilt alle kinderen aan een arm op? Dat kan toch niet? En leuk zo’n oude vader.
Hij is dus in januari in zijn slaap overleden, echt sneu Nadine zit sindsdien alleen met al die kinderen