Duurzame modetopic

Kregen jullie een track & trace van love & confuse? Ik heb op 25 juni een mail gehad dat ik mijn bestelling kan verwachten rond 27 juli, heb daarna niks meer gehoord.

Ja, ik wel! Ik kreeg indd ook dat mailtje. Later nog eerst een mailtje met dat m’n bestelling verzonden was en even later een mailtje met een t&t code van DHL.

1 like

Ah dan ga ik ff mailen denk ik

1 like

Ja maar toen ik de code kreeg was het pakketje er al bijna, dus grote kans dat je het nog krijgt ergens de komende dagen!

1 like

Ik kreeg ook op de dag dat werd bezorgd de track en trace code. Grote kans inderdaad dat het als snel bezorgd wordt

1 like

Ik heb op 22 juni een jurk besteld en net werd er aangebeld met het pakje zonder dat er iets van een verzendbevestiging of een track & trace code was verstuurd. Zou ook rond de 27e binnen komen volgens die mail!

1 like

Bij mij is ie ook net binnen! Ik had gister gemaild en kreeg toen meteen een track & trace gestuurd. Welke heb jij besteld?

Ik heb hem net even gepast en eh ik verzuip erin. Had liever een XS gehad denk ik. Vooral bij de oksels vind ik het te groot. Deze heb ik overigens: https://loveandconfuse.com/dresses/peony-linen-tunic-dress-white

Hij zit wel heerlijk luchtig voor warme dagen denk ik. Ben er wel blij mee maar moet er ff aan wennen, anders laat ik hem misschien nog innemen. Of ik moet er een touwtje omheen doen ofzo.

1 like

Ik heb de Mary wrap dress in Vivid Raspberry. Weet niet zo goed of ik achteraf spijt heb van de kleur. Of nou ja spijt, gewoon of een andere kleur niet beter was geweest.
Bij mijn schouders vind ik hem ook wat breed (en dat zegt wat, ik heb brede schouders) maar verder geloof ik wel mooi!
Ik zag trouwens net een mailtje dat ze normaal gesproken kleurstaaltjes bij de bestelling doen, maar dat ze nu op zijn en nog in augustus nagestuurd worden.

1 like

Oh nee wat balen! Ik ben ook bang dat ik een maat te groot heb gekocht… krijg mijn pakketje als het goed is deze week maar vrees het ergste…

Ik had aan de hand van die matentabel besteld, maar had makkelijk 1/2 maten kleiner kunnen nemen. Heb hem ook teruggestuurd.

Jammer! Ik ga er nog even over nadenken maar ik ga wel overwegen om hem terug te sturen. Is toch best veel geld.

Ik heb m’n Love&Confuse bestelling inmiddels ook binnen! Ongeveer een week voor aflevering kwam de T&T binnen. De stofkwaliteit is erg mooi, en een hele nette afwerking ook.

De Mary dress in Rust past bij mij goed, ik ga alleen een haakje er in zetten zodat hij wat minder open valt.

Daarnaast had ik de Dakota Jumpsuit in Forest Green besteld, maar deze is me helaas echt te klein. Het is een maat S, mocht iemand interesse hebben. Ik ben van plan hem te gaan ruilen, want hij is erg mooi!

1 like

Heeft iemand hier de linnen jumpsuit van palaver? Ik twijfel zo of ik hem ga bestellen of niet. Wil ook de Frankie blouse maar weet niet of ik 300 euro kan verantwoorden naar mezelf

@Espoir had jij gemaild voordat je je bestelling retour deed? Hoe snel kreeg je reactie?

Ik heb ook iets retour gestuurd en kreeg dezelfde dag nog een reactie op mijn mail. Toen heb ik het op 15 juni retour gestuurd en 5 juli kreeg ik bericht dat ze het ontvangen hadden en verwerkt en dat het geld over gemaakt zou worden.

Hmm dan ga ik nog maar eens mailen als ik morgen nog geen reactie heb, dank!

1 like

Ja heb ik gedaan, kreeg dezelfde dag antwoord!

1 like

Welke gewone zwarte panty’s van Swedish stockings vinden jullie het fijnst?

Ik heb nu twee keer gemaild naar love & confuse en nog steeds geen antwoord, echt vervelend. Ik wil van dat pakketje af maar wil hem niet opsturen zonder reactie.

Heb je al reactie? Ik ook al een week niks gehoord…