Ik ben wel benieuwd naar een aanfoto! Ik twijfel zelf ook nog steeds om te bestellen.
Paar foto’s van BEE in lavender violet en AVERY in dark grey, beide XS
Beetje karige foto’s, kleuren zijn intenser in het echt en als ik geen selfie maak hangt het wat mooier maar ok
Die top is echt perfect casual maar kan ook heel netjes op een pantalon, en toch luchtig
@Warboel ik maak later nog een foto van de blousejurk, die had ik nu ff niet bij de hand
-foto’s weg-
IRIS in sage green, misschien is het toch wel leuk zo lang… of open dragen met een spijkerbroek en topje eronder? ik twijfel nog
-weg-
Misschien met een riempje in de taille? Dat het wat meer vorm geeft, en ook de lengte een beetje ‘breekt’?
Ja daar dacht ik ook al aan! Goeie
Hij voelt wel heel chill en comfortabel dus wel een fijne afwisseling van wat strakkere jurkjes
In de winter ook leuke met een kortere trui erover en een riempje.
Mijn love & confuse bestelling is verzonden Na 2,5 week dus dat valt gelukkig mee!
De mijne ook! Dan heb je geluk, bij mij heeft het een maand geduurd!
Ik heb mijn jurkje binnen en ik ben er heel blij mee! Lekker zomers dat linnen. Ben wel blij dat ik maat XS heb genomen. Normaal heb ik maat S. Hij schijnt wel licht door dus ik moet er even een onderjurkje voor kopen. Heb er nu een zwart corrigerend broekje onder en dat zie je er wel doorheen.
Aanfoto in spoiler (haal ik later weer weg)
Weg
Staat je heel goed? Welk jurkje is dit?
Ik heb ook bij linenfox besteld, beetje hetzelfde als love&confuse. Ben heel erg benieuwd! Draag het liefste elke dag mijn kleding van love&confuse, want het linnen zit zoo fijn! Ga denk ik langzaam bouwen naar een garderobe met enkel linnen/katoen. Wil ook mijn onderbroek langzaam allemaal vervangen naar duurzaam en comfortabel ondergoed. Wat zijn jullie favoriete ondergoed merken?
Dit is de AJA jurk. Inderdaad het linnen is echt zooo lekker zacht
Mijn kimono van Love & Confuse is ook eindelijk verzonden, ben zo benieuwd!! Alles wat hier voorbijkomt is zo mooi.
Ik heb met de stock sale van Signe de Lale Highneck Tee in het wit en maat S besteld, maar hij is te klein helaas van mij. Heeft iemand interesse in deze top? Wat mij betreft mag je hem hebben voor de verzendkosten.
Ik heb wel interesse! Schijnt hij door?
Ja, dat wel helaas. Het is een vrij dun stofje. Ik kan straks wel even een foto maken dat hij aan het hangertje hangt als je wil!
Graag!
Heeft iemand ervaring met (enkel)sokken van OrganicBasics?
Ik overweeg een 10-pack te kopen dus hoop dat ze niet afzakken
Zo lief van je!