Duurzame modetopic

Dag @Sophia, welkom op het forum. Als je de huisregels er even op had nagelezen, had je meegekregen dat dit soort commerciële berichten niet zijn toegestaan. Je bericht is verwijderd.

Wellicht een idee: via marktplaats een nudie kopen en afknippen? Vaak kun je al voor 20 euro op marktplaats een paartje scoren.

Ik heb een oude nudiebroek van mijn vriend tot een 7/8e broek omgetoverd, door een flink stuk af te knippen. Ik draag al 3 jaar de broek met veel plezier .

2 likes

Weet niet of ik meer kleuren heb hoor, maar hieronder de staaltjes die ik heb ontvangen.
Edit: sorry voor de foto’s op zn kop :sweat_smile:

12 likes

Gezien! Staat je mooi!

Haha, heb nu gemaild en ik krijg zoo’n botte reactie terug van die Philip, het is gewoon lachwekkend.

Die denigrerende toon die jij hebt ervaren ervaar ik nu ook. Ik heb foto’s meegestuurd met de naden en het materiaal dat scheurt (en de jas is eerder ruim dan strak dus daar komt het niet van).

Ik had ook verteld dat ik mijn jas regelmatig behandel met wax (of hoe heet dat) en hem neerleg, omdat ik hem niet op kan hangen. Krijg ik een superalgemeen antwoord met [refrased] “You can’t hang it because it misshapes the back and often rips so the best way to hang it is on a hanger or folded. We recomment to use shoe polish if needed to keep the jacket black” Dude, ik zeg precies in mijn mail dat ik dat doe?!

En dan een opmerking als " andere klanten kunnen de worn look wel waarderen, sorry als jij dat niet kan". Worn look?! Dat jasje valt na een jaar uit elkaar? H&M is er niets bij :joy:
Dan sluit ie af met [refrased]: Pelechecoco is proud of our jackets and this is exactly what we celebrate and love, the worn out vintage look.

Also Pelechecoco :face_with_raised_eyebrow:

En dit zijn maar 2 van de voorbeelden van de gescheurde naden

Wow dat ziet er echt niet uit idd. Wat slecht dat ze zo naar reageren ook!

Ben elke keer als ik hem bij whensarasmiles zie benieuwd of zij toevallig (… of expres) een goede heeft of dit bij haar ook is

Het nepleren jasje van de H&M dat ik van mijn 11e tot 19e droeg zag er na al die jaren nog beter uit. Belachelijk dat ze er zo mee omgaan.

2 likes

Wat debiel weer!!! Echt een naar mannetje, die Philip. Bizar ook hoe het er bij jou uitziet, kan echt niet hoor. Maar volgens mij kunnen we helemaal niks :frowning: Zo balen

Dit is die van mij. Inderdaad een tof vintage stijltje zo, Philip :joy:

@Monica Haha ze post net toevallig nog een story dat ze hem aanheeft, dat ie van zulke goede kwaliteit is en het geld waard is :sweat_smile: Ben ook wel heel benieuwd!

2 likes

Neejoh absurd! Zo dun dat er gewoon een gat in zit. Maar neeehee dat ligt aan ons gebrek in begrip in wat vintage en reworn betekent. :joy: okay, Philip…

Ik vind whensarasmiles normaal wel betrouwbaar, dus zou het wel echt jammer vinden als zij dit nu plaatst omdat onze Philip dat heeft gevraagd ofzo :confused: (ps. Dikke aanname hoor)

1 like

Ik kreeg trouwens weer een mail van Pelechecoco Philip waarin hij beweert geen scheuren te kunnen zien. Alleen the worn vintage look, that they :heart:

Hij noemt me ook rude btw :joy:

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de eerste foto zo afgeleid was door die vervangingen dat ik het gat pas zag nadat @wompie zei dat dat erin zat :’). Misschien was Philip dat ook

1 like

Ik heb hem vorige week binnen gekregen met het warme weer, dus heb hem alleen ff snel gepast en toen meteen weer uitgedaan. Maar hij past wel prima!

Ik probeer zoveel mogelijk op vinted enzo te kopen!

1 like

Mijn pakketje van love & confuse is binnen! Ga het eerst wassen en dan passen maar ben zo benieuwd :crossed_fingers:

6 likes

Ik ga overstappen op period panties. Heb amper genoeg bloedverlies om een menstrucup in te doen en maandverbanden beu. Nu vind ik online zoveel keuze dat ik het bos door de bomen niet zie… sommige lijken mij ook echt duur… 40€ voor een onderbroekje?! Zodus, zijn er forummers die deze gebruiken en kunnen tippen waar ik ze best haal?

Gewoon nieuwsgierig, maar ben je dan niet bang dat het niet past en je het niet meer kunt terugsturen?

1 like

Ik heb de katoenen menstruatie onderbroeken van Thinx nu een jaar (heb er maar 3 , omdat het zo’n grote investering is) en qua werking ben ik erg tevreden ! Ik draag ze wel alleen op lichte dagen of snachts omdat ik anders tóch panisch ben dat het doorlekt (nog nooit gebeurt trouwens) Alleen qua pasvorm vind ik ze niet geweldig, de randen snijden bij mij een beetje en ik heb ‘ruimte’ over bij mijn billen. Ik zou ze ondanks dat nog wel opnieuw kopen omdat ze wel werken! Maar ik wacht nog liever op een merk uit Europa, deze komen uit Amerika

Hmm nee niet echt. Heb niet zo’n moeilijke maat en ga sowieso niet terugsturen naar Litouwen, dan zou ik het eerder doorverkopen/weggeven.

2 likes

Ik krijg over 2 weken m’n love & confuse bestelling (als het goed is)!

2 likes

De stoffen zijn zo mooi! De kleuren van twee van de shirts zijn echt precies goed voor mij. Beide ook vrij kort (XS) maar dat heb ik nodig.

Ik twijfel alleen nog over een blousejurk in sage green, vind de kleur misschien iets te licht en de jurk te lang, hij komt tot over mijn knieen (ben 1.60). Als iemand interesse heeft maak ik wel een aanfoto :slight_smile:

1 like