Oh ja zoiets is prima! Thanksss
Vergaan implantaten? Of heb je dan skeletten met 2 siliconen borsten ernaast?
Haha dit is echt een goede vraag en ik heb het antwoord niet. Op zich is het wel een heel dun vliesje kunststof en de inhoud is natuurlijk vloeibaar. Aangezien die dingen in levende lichamen al soms gaan lekken, zullen ze toch wel vergaan denk ik. Maar wel langzamer dan vlees ( ).
Uiteindelijk denk ik dat ze wel vergaan, maar minder snel dan een lichaam.
In Amerika is ooit een moord opgelost door het serienummer dat op de implantaten stonden (dat kon gekoppeld worden aan een persoon). De overledene was zelf al te veel ontbonden om te herkennen.
Oh wow interessant, ik zoek die zaak eens op!
Ik ben gaan zoeken net, maar lees dat het inmiddels vaker voor is gekomen, ook in Turkije en in Engeland.
De zaak die ik bedoel is echter al veel ouder en betreft aflevering ‘The Jellyfish Case’ van het programma Autopsy van Dr. Baden.
Sowieso vond ik dat een heel mooi programma, ik geloof dat het altijd op zondagavond op tv was maar weet het niet meer zeker. In de vroege jaren 2000. Of de SBS-reportages van Pepijn Bierenbroodspot. Smullen vond ik dat.
Er was ook een zaak opgelost doordat het slachtoffer crinkle cut frietjes had gegeten die op dat moment maar op 1 plek in de regio werden gemaakt. Zo konden zijn laatste uren gereconstrueerd worden en uiteindelijk ook de moord opgelost worden. Echt prachtig dat iets ogenschijnlijk kleins zo belangrijk kan zijn.
Ik heb zelf mijn telefoon via rebuy gekocht en dat was echt top dus die kan je vertrouwen
Heb ‘m toevallig vandaag op de post gedaan! Las online wisselende recensies voor het insturen van oud spul, dus heb maar even uitgebreide foto’s gemaakt van de staat waarin hij verkeerde .
Als iemand zegt ‘ik werk de eerste week van september weer’.
Bedoelen ze dan de week waarin 1 september valt of de eerste volle week van september?
Ik krijg echt hoofdpijn van je post
Staat er echt “in de derde week van de maand op donderdag” en niet “de derde donderdag”? Dat is ook wel ongebruikelijk
Net als wanneer het luchtalarm de eerste maandag van de maand klinkt, maar de maand de dinsdag daarvoor al begonnen was. Voelt dan alsof we alweer halverwege de maand zitten.
Wow dit is een geweldige post
Ik heb de uixi en i love it.
Ik heb er nu ook al 1! Al paar keer mee geplast, amazing! Was wel ff wennen maar makkelijker dan verwacht en sowieso beter dan squatten met benen wijd in de kou buiten
Wat vinden jullie de beste site om een bloemetje te laten bezorgen? Greetz, fleurop, bloomon? Of iets anders? Of toch lokaal doen ofzo.
Omg Pepijn Bierenbroodspot! Dat was altijd zo interessant, ik zat dat altijd met mijn broer te kijken haha.
Ik heb al een aantal keer topbloemen gebruikt. Altijd mooie boeketten die best lang blijven staan en werken volgens mij met lokale bloemisten.
Ik heb vaak een idee van wat ik wil bestellen qua stijl/kleuren/bloemen/budget, dus dan bel ik een lokale bloemist om dat door te geven. Als je dat minder hebt is topbloemen ook prima denk ik idd, één van mijn favoriete bloemisten werkt via topbloemen voor bezorgingen. Bloomon gebruik ik alleen voor hun speciale dingen met droogbloemen, de boeketten vind ik wat aan de dure kant.