Travelbags?
Ik heb de uixi laatst gekocht, nadat ik in het Show je laatste aankopen #7 topic zag dat @pastelzwart er een had gekocht.
Heb hem alleen nog thuis gebruikt om te oefenen . Ik vond het wel lastig om de juiste plek/manier van vast houden te vinden maar denk dat ik hem nu wel doorheb! Ga eind deze week op vakantie en dan veel wandelen, dus wellicht dat ik hem dan ook echt ga gebruiken.
Ik heb inderdaad de Uixi! Heb hem tot nu toe alleen thuis geprobeerd. Vind het fijn dat ie hydrofobisch is en er geen druppels aan blijven hangen. De vorm is ook erg prettig. Je plast hiermee vooruit, niet naar beneden (als je begrijpt wat ik bedoel). Hierdoor heb je minder kans op geknoei.
Weet iemand waar je mooie portglaasjes hebt? Het liefst in een fysieke winkel!
Dankje en @Bailey ! Heb inmiddels ook van uixi filmpjes gevonden waar je dat recht vooruit plassen ziet, dus ik ga die kopen en ook thuis oefenen eerst
Kringlopen staan er vol mee! Of wil je per se een set?
Oh ja had ik niet eens aan gedacht… maar het is voor een cadeautje en ik denk dat zij liever een nieuwe set heeft haha. Toch bedankt voor de tip!
Dutch directness
Kringverjaardagen
3 kussen
Verjaardagskalender op het toilet
Kringverjaardagen/worst-kaas scenario topic
Beschuit met muisjes
kaartje met het gewicht van het kind op de kaart
cultuur
Slagroomtaart, stroopwafels, drop, bakfietsen, thuis bevallen, Deltawerken / watermanagement.
Fietsen zonder helm, praten over het weer (of meer zeuren) en altijd zeiken op het OV
Klompen, Delfts blauw, puntzakken patat / friet met mayonaise, poffertjes, stamppot, Hollandse nieuwe, schaatsen / Elfstedentocht, tikkies sturen.
Hahaha jaaaa die komt er ook zeker bij
@Steady het eerste reality tv programma!!! Zonder dit geen ex on the beach, Temptation, bachelor, kardashians
Ik moet over een uur 20 minuten presteren over Nederlandse cultuur en ik heb een foto van een caravan en Mark rutte op de fiets.
En de automaat van de febo 🥲
Waar kan ik nog meer over vertellen? Please help. Het is voor Amerikanen vooral…
Nederlandse snacks? Hagelslag, pepernoten, vlaflip.
weet niet of het je smaak is, maar ik heb deze: Leonardo Grappaglazen Tivoli Kopen? | Cookinglife