Strooi je dat er dan in (en hoe krijg je het er dan weer uit) of hoe werkt dit?
Mijn man strooide het er los in, en schudde het uit na 24 uur, boven de container.
Restjes verwijderde hij met de kruimeldief, onze heeft een dun opzetstuk waarmee je gemakkelijk overal in de schoen komt.
Je zou het ook in een kapotte panty(kous) kunnen doen en dichtknopen. Dan blijft niet alles in de pantykous zitten en moet je alsnog stofzuigen, maar het scheelt wel iets.
Ik vraag me altijd af hoe mensen een boek lezen terwijl ze geknipt worden. Je kijkt dan toch schuin naar beneden? Mijn kapster (leuk mens overigens, ik klets graag met haar) wil altijd dat ik recht naar voren kijk.
Ik mag een groot deel van de tijd zitten zoals ik wil, alleen op het einde vragen ze om even je hoofd recht te houden. In het begin âmoetâ ik zelfs naar beneden kijken, maar dat is misschien om de lengte beter te kunnen inschatten?
Gewoon, voor je houden?
oh ik zit er toevallig net aan te denken om de Libra H2O te bestellen! reageert hij een beetje snel met paginaâs âomslaanâ enzo? want ik heb jaaaaren geleden een Kobo gehad en die was soms best traag
Oh oké, misschien ligt het aan het model dat ze bij me knipt? Of aan haar knipvaardigheden haha. Fijn dat dat dus niet bij iedereen hoeft, want voor je houden (@Frenky ) lijkt me echt heel zwaar voor je armen.
Ik kan niets bestellen via bol.com, als ik iets in mijn winkelwagentje wil doen, krijg ik de melding dat dat niet lukt door een technische fout. Nog mensen problemen?
Had ik laatst ook, maar met specifiek 1 product. Met andere producten had ik geen problemen.
Ik heb het toen elders besteld.
Heb je al andere producten geprobeerd? Ik heb geen problemen als ik iets van mijn verlanglijstje in mijn winkelwagen plaats.
Ja, ik heb het met alle producten die ik probeer. Ook andere browser en op mân telefoon ook. Wel raar dat het bij jou dan wel werkt. Bedankt dat je het even getest hebt!
Wat gek inderdaad.
Mijn ervaring is dat ze op de chat altijd vrij snel reageren, misschien even contact met ze opnemen? Hopelijk werkt het snel weer.
Doordat ik wist dat het geen algemeen probleem is, maar echt aan mij ligt, heb ik nog even verder gezocht. En blijkbaar ligt het aan mijn IP-adres (Frans), want met VPN lukt het wel. Vreemd, want ik heb al vaker bij hen besteld (ik laat pakjes altijd op mân werk in BE leveren) en daar nooit een probleem mee gehad, maar ze zullen ergens iets veranderd hebben. Ik heb besteld .
Heeft iemand een leuk idee voor een date (avond/dag, gewoon met mijn vriend haha)? Ik heb soms het idee dat we totaal uitgepraat zijn na 1.5 jaar 24/7 samen zijn door het thuiswerken en verbouwen. We gaan bv al regelmatig een weekendje weg, eten op het strand of series kijken. Ben op zoek naar iets dat net wat specialer is!
Misschien iets actiefs? Zoals samen sporten of een dagje uit waarbij je veel loopt? Of snowboarden? Naar de sauna? Samen een workshop volgen?
Een museum bezoeken wat net buiten jullie eigen interesses valt. (Geeft een nieuw gespreksonderwerp)
Boulderen in een klimhal ( vraagt om samenwerking en aanmoediging)
Sloepje huren in een onbekende stad.
Een restaurant uitkiezen waar jullie normaal gesproken niet snel zouden eten, zoals authentiek Mexicaans of Pakistaans.
Samen hapjes/kleine gerechtjes maken en meenemen voor een picknick op het strand/in het park.
Naar een kringloopwinkel gaan en voor 2 tientjes nieuwe outfits voor elkaar shoppen. ( Zie onderstaande video, echt heel leuk om te doen, doe het ook wel eens met vrienden)
Ik ga binnenkort met mijn vriend naar Game State, zoân arcadehal. Nog nooit geweest maar lijkt me erg leuk.
Heeft iemand ervaring met een van deze?
Ik wil eigenlijk een die gewoon met de broek aan gebruikt kan worden, tijdens wandelen bijv. De marketing van vooral die Uixi is zo goed maar hoor graag echte ervaringen haha
In welke fysieke winkel kan ik rugzakken vinden? Verder dan de bijenkorf kom ik niet. Ik zoek ook niet al te sportieve.
Een echte tassenwinkel. Misschien Duifhuizen als dat nog bestaat?