Eastpak !
De Senz is af en toe in de aanbieding voor €15 geloof ik (bijvoorbeeld bij Aldi of Kruidvat). Daar zou je eventueel nog op kunnen letten als je graag weer een Senz wilt.
Oh echt, dat is wel heel goedkoop!
Het model dat ik had is 60 euro. Ik kon hem toen via rentpunten voor de helft van de prijs kopen maar helaas staat hij niet meer in rentepuntenwinkel.
Kende die app nog niet, thanks!
Wow, fiets jij met een stormparaplu in je hand? Dat zijn wel echt skills
Haha ja. Mijn gewone paraplu’s gingen altijd kapot en stormparaplu blijft heel.
Ik zoek voor een teamactiviteit een leuke kook- of bakworkshop in Amsterdam. Kan iemand iets aanraden? Mag ook brood, fermenteren of weet ik veel wat zijn.
OF juist keramiek ofzo, als het maar een beetje duurzaam is iemand tips? Voor 8 mensen ongeveer.
Ik heb eens een tartalette/mini taartjes workshop gedaan bij petit gateau en dat was heeeel leuk en lekker, ik weet alleen niet of ze dat momenteel nog doen (het staat wel op hun website maar zondere verdere info oid)
Ik heb ineens een brief in de bus dat mijn straat een blauwe zone gaat worden vanaf volgende week. Ik kan alleen parkeren op eigen terrein met een slagboom, zou ik dan ook een vergunning moeten aanvragen? Ja I know, ik kan de gemeente bellen maar ik ben nieuwsgierig.
Weg
Mijn situatie. Ik snap dat de parkeerplekken voor het terrein wel blauw zullen worden.
Nee, dit is eigen terrein met een afsluiting, dus het hoort niet bij de openbare weg.
Oh gaaf leuke tip, dankje!
Hoe vertaal je “ambtenaren en bestuurders” naar het Engels? Natuurlijk kan ik google translate gebruiken, maar ik heb het idee dat de opties de lading niet helemaal dekken.
Civil servants, tenminste voor ambtenaren. Bestuurders kan ik niet zo bedenken
Ik gebruik afhankelijk van de context executive members, executive board, public official en nog heel veel andere dingen. Als het om een specifieke nederlandse context gaat, zou ik op de Engelstalige websites van betreffende centrale of decentrale overheid kijken.
Met afhankelijk van de context bedoel ik; in Nederland is het begrip bestuurder vrij breed. Een directeur is een bestuurder, iemand van een bestuur/stichting, maar een minister ook. Als je dat specifieker kan maken kan je mogelijk ook beter vertalen.
Meneer wateetons heeft leuke workshops! Misschien is samen een varken uitbenen niet helemaal wat je zoekt maar hij doet ook veel fermenteer dingen
Amazon is toch gewoon amazon
Weet iemand of het mogelijk is tot een prijsaanpassing te komen bij Vinted? De koper heeft de transactie gepauzeerd en samen zijn we tot een nieuwe prijs gekomen. Echter zie ik alleen een button staan waarmee je overgaat tot volledige retournering……
Bij de FAQ wordt het me ook niet heel veel duidelijker
Je product bewerken en je prijs aanpassen!
Is dat ook mogelijk als het al op ’verkocht’ staat?