Dure items die het echt NIET waard zijn

Wanneer kom je in die laatste fase? Die klinkt heel kut! Ik denk dat ik half jaar harsen/epileren maar met scheren af ga wisselen dan…

1 like

Ik epileer al zeker tien jaar, maar ik heb echt nul ingegroeide haren, ook niet bij Mn bikinilijn. Is denk ik ook een kwestie van pech of geluk…

1 like

Denk dat ik nu vijf jaar aan het epileer. Wat Krekel zegt kan ook. Vind het alleen wel toevallig dat ik toen ik het er met mensen over begon te hebben vrij veel er ook last van hadden. Niet alleen mijn bikinilijn, heb er ook last van op mijn armen en benen. Ben nou ook aan het afwisselen met scheren en hoop dat dat helpt

1 like

Ik hoop het voor je, want het klinkt heel naar! Ik bedoelde natuurlijk niet te zeggen dat jouw ervaring fake-nieuws is, maar dat was al wel duidelijk misschien :). Ervaringen verschillen, laseren doet bv vrijwel niks bij mij, terwijl anderen er lyrisch over zijn.

Ik heb dit volgens mij al in een ander topic gezegd, maar: probeer epileren af te wisselen met scheren! Ik epileer inmiddels al bijna 10 jaar en ik heb nooit meer last van ingegroeide haartjes, terwijl ik er wel heel gevoelig voor ben. Ik epileer, scheer na drie weken en epileer na een week, wanneer alle haartjes zijn doorgekomen, weer. Hierdoor krijgen de haartjes wel een dikkere bovenkant waardoor ze makkelijk door de huid heen prikken, maar groeien ze toch een heel stuk minder snel terug.

Ik kan me voorstellen dat dit te veel gedoe is als scheren prima voor je werkt, maar ik heb veel, donker en dik haar en ben als ik me scheer maar één dag echt glad. D.m.v. epileren was ik binnen een halfjaar consistent te werk gaan altijd een paar weken glad.

5 likes

Een Celine zonnebril, ik heb die van mij via zalando lounge aan de helft van de prijs gekocht, waardoor de prijs vergelijkbaar was met een Ray-Ban. De outletprijs vind ik hem wel waard want leuk model, stevig, de glazen blijven goed. Maar de volle prijs (ong. 300 euro) vind ik veel te veel voor een bril van acetaat. Mixed feelings over deze aankoop.

1 like

OK, dan ga ik dat eens proberen.

1 like

Ik heb dit ook met m’n Bvlgari zonnebril. Hij blijft opzich wel mooi en het staat allemaal wel fancy, maar all in all is het gewoon een plastic montuur met glazen.

Geen €380 waard

Een Michael Kors Smartwatch. Prachtig ding, een jaar op lopen kwijlen en binnen twee weken weer teruggebracht. Hij viel uit en kon eigenlijk net geen donder voor mij. Ook opladen vond ik irritant. Het horloge zelf vind ik nog steeds prachtig.

Swarovski sieraden. De winkelmedewerker verzekerde me dat mensen met een allergie dit konden dragen. Mijn oorlellen gingen zwellen en het achterkantje werd groen? Dan maar wat meer geld uitgeven en solid gold sieraden kopen.

Ik vind Rituals echt niks (vind de meeste dingen gewoonweg echt niet lekker ruiken). Mijn huid droogt ook uit van de verzorginsproducten.

Evenals Diptique kaarsen: gewoonweg niet bijzonder en vind het ook niet per se sterk ruiken voor de prijs die je ervoor betaalt.

Er zijn vast nog veel meer dingen waar ik nu niet op kom.

1 like