Echt? Waarom?
Volgens mij heb je geen verguld zilver en qua prijs kan je meestal wel zien of dingen verguld of echt van goud zijn.
Late reactie maar ik vind een goedkope ventilator beter werken dan een dyson.
Ik vraag mij altijd af waarom mensen Tiffany & Co kopen. Want de reviews zijn slecht: ze verkleuren schijnbaar. Er is toch een soort grens van prijs aan slechte spullen.
Je bespaart me echt een hoop geld, die ventilator stond hoog op m’n verlanglijstje. Thanks!
Ik heb van mijn opa en oma Tiffany sieraden gekregen en die zijn nu jaren later niet verkleurd. Als het zilver is, verkleurt het altijd een beetje door het dragen. Beetje poetsen en klaar!
Zilver wordt inderdaad donkerder. Zodra ik m’n kettingen gepoetst heb glimmen ze weer als nieuw
Van die epileer-apparaten. Al twee verschillende gehad maar het werkt voor geen meter. Het wordt niet glad, en er zijn binnen drie dagen weer zichtbare haren. Heel jammer.
(Overigens was de keer waxen via Groupon ook het geld niet waard, eerste en tweede dag bultjes, derde dag glad, vierde dag kwam er weer haar.)
En ik ben echt niet over-behaard ofzo
Maar met waxen is juist het idee dat als je het vaker doet de haartjes steeds langer wegblijven en dunner terugkomen. De eerste keer is het misschien snel terug maar ik heb het drie jaar lang gedaan en na een jaar ofzo bleven de haren 2 weken weg.
Bij mij bleef het direct 2 weken weg, vanaf het begin. Na 3/4 dagen terugkomen klinkt meer alsof de haren zijn afgebroken ipv met haarzakje eruit getrokken zijn
Benefit make-up. De hoola bronzer is top, maar de wenkbrauwproducten, concealer en blush die ik heb gekocht waren echt hun geld niet waard. Verder de clarisonic; 5x gebruikt, heb daar toch geen geduld voor.
Michael Kors tassen, de hardware verkleurd en de tassen worden snel lelijk ondanks dat ik er vrij zuinig mee om ga.
Dat er binnen twee dagen weer zichtbare haren zijn komt omdat je haar niet tegelijk groeit. Die haartjes waren dan op het moment van epileren nog te kort/te onzichtbaar om te pakken. Zelfde met waxen. Je bent pas helemaal glad na een paar x/maanden.
IPhones 100%, al die maaltijd box abonnementen waar elke Blogger op dit moment reclame voor maakt
Hm, dus dan moet je er eigenlijk in het begin gewoon veel geld er tegen aan gooien, en erop vertrouwen dat het uiteindelijk werkt. Als ik ooit rijk(er) ben misschien toch wel de moeite waard dan, maar voorlopig hou ik het bij scheermesjes!
Hiervoor zijn die w7 paletten goed. Tip voor iedereen die naked oogschaduw wil maar het maar af en toe gebruikt
Die nieuwe zijn ook nice! Ik gebruik de nieuwe volume waterproof.
Nou ik heb het twee jaar geprobeerd. Nooit echt glad geweest en altijd alles onder de bulten en ontstekingen. En echt niet dat het zacht en dun terug groeit hoor.
Shit man wat een geldverspilling is dat geweest. Nu laser en super happy
Bij mij werkte het ook echt niet op mn benen. Maar voor de oksels vind ik epileren wel super, geen bultjes irritatie etc. Ik gebruik het dan 1x per week.
Op termijn zijn ze het niet waard. In het begin groeien je haartjes anders en moet je het regelmatig doen om haarloos te blijven. Op een gegeven moment komen de haartjes steeds zachter terug, doet het epileren minder pijn en blijf je langer haarloos. Die fase is fantastisch. Daarna komen je haartjes zo super zacht terug dat ze niet meer door de huid komen zodat je onderhuidse puisten* krijgt. Als iemand mij dat ooit verteld had weet ik niet of ik ooit opgehouden zou zijn met scheren.
*scrubben en alle middeltjes die beloven dat je van je ingegroeide haren af komt werken niet. Alle middeltjes die beloven dat je van je ingegroeide haren af komt zijn het geld sowieso niet waard.