Gisteren 75 deadlifts gedaan met 55 kilo. Ik wil niet meer bewegen vandaag.
Dat heb ik ook! Al is het 40 graden, doe sowieso lange tight aan met liften. En als daarna gymnastics ofzo zijn wissel ik en doe ik shortje aan haha.
Ik had gisteren voor het eerst in tijden weer dat ik echt wilde stoppen, maar wel doorging tijdens workout. Moest janken haha. Mental winā¦
Vandaag onder andere 18.3 van de Open herhalen. Wel chill om progressie dan te zien. Ga alle Open workouts deze maand herhalen van afgelopen 2 jaar.
Mijn all time favorite is Reebok Lux lange tight (ben beetje biased qua merk, maar deze is echt super comfortabel). Iets hoger en zit perfect! En is Ć©Ć©n van de goedkopere.
Wat heb je gedaan gisteren?
Leuk om de open wods weer te doen! Moet nog steeds wennen dat het alweer bijna begintā¦
Gaat er iemand naar de Njoya wedstrijd zondag de 15e?
Ik heb vandaag een Lux tight binnengekregen en hij is stiekem wel echt awesome. Sluit overal heel mooi aan bij mij en lijkt niet af te zakken. Ook squatproof en dan heb ik nog een licht kleurtje gekozen ook. Als ie met een wod ook fijn zit, wordt het mijn nieuwe favoriet denk ik.
Eerst 6-4-2 power snatches op 50/60/70 kg for time. Toen veel bench presses en ook zwaar.
En toen: 18.2 zonder clean. Dus dat zijn veel dumbbell squats en burpees over de bar.
En daarna 2 rondes:
1000 meter roeien
50 DU
25 burpees over de rower
(3 min rest between rounds)
En nu hoop ik niet dat iemand me herkent van IG story (en anders stil haha!!)
Haha jep, herkend! Ik volg je blijkbaar al een tijdje zonder te weten dat jij het bent!
Bah zoveel burpees over de bar!
Haha, ik ben je gaan volgen toen je een keer heel kort je insta had gedeeld hier.
Ik heb heel lang gecrossfit (?) maar nu al een paar maanden niet meer. Ik verhuis heel misschien binnenkort naar Haarlem en zat daar even naar boxen te kijken. Heeft iemand ervaring met boxen in Haarlem? En weet iemand toevallig abonnementsprijzen? (Waarom zetten ze dat niet gewoon op de site? ) Kennemerland zou het fijnst zijn qua locatie maar ik vermoed dat Crossfit Punt Uit Spaarne beter is. Kan iemand die bevestigen?
Nice, ik volgde je ook zonder te weten dat jij het was!
(Heb je berichtje waar je je insta deelt net geliked mocht je die willen verwijderen)
Punt Uit is super! Sowieso voor die gaan. Vind CrossFit Haarlem veel minder qua sfeer.
@ de rest, haha oeps
Thanks! Weet jij toevallig ook hoe duur zij zijn? Tarieven staan niet op hun site, meestal is dat geen goed teken.
OkĆ© ergens weet ik dat deze vraag nergens op slaat, maar misschien heeft iemand er iets opā¦
Zijn er dingen die je kan doen om sneller te herstellen na je training en sneller van spierpijn af te zijn/ spierpijn minder intens te maken?
Ehm ik weet niet wat je nu al probeert, maar deels is het dat je lichaam eraan moet wennen. Verder: genoeg eten (zou me niet zo bezig houden met eiwitten etc, gewoon voldoende qua producten met voedingswaarde eten), veel water drinken, blijven bewegen (hele dag door, beetje fietsen en wandelen soms) en voldoende slapen.
@Branko geen idee, zou even bellen!
Ja die dingen probeer ik allemaal op zich wel in hoeverre dat luktā¦
Hoop dat het snel beter gaat en ik de avond na trainen gewoon mijn shirt bijvoorbeeld normaal uit kan doen want krijg nu bijna mn armen niet omhoog :ā)
Als iemand zegt je moet iedere dag grapefruit sap met gember en 3 blaadjes munt atten en dan kan je wel op dag 2 normaal lopen dan ga ik dat vanaf nu doenā¦ open to anything
Heb voor deze week zowel voor dinsdag als donderdag ingeschreven maar als ik de status nu zo bekijk weet ik niet of het slim is on morgen te gaan, of dat het juist alles verbeterd
Toen ik weer begon na lange tijd had ik ook enorme spierpijn, maar moet zeggen dat ik nu bijna nooit meer echt spierpijn hebā¦ Dus zou gewoon doorzetten. Vaak helpt weer sporten juist tegen de spierpijn bij mij en als iets echt niet gaat kan je het aangeven en wat anders doen?
Ik slik trouwens wel dagelijks magnesium, misschien helpt dat een beetjeā¦
Misschien ga je dan toch te hard? Pas op voor blessures hoor! Ik herken mezelf hierin, zeker in het begin (weet niet of je net begonnen bent) wil je alles meedoen en keihard gaan maar je lichaam gaat je vanzelf tegenhouden.
Wat kan helpen is een goede cooling down doen, desnoods apart na de wod als die niet echt gegeven wordt, zorgen dat je afgekoeld voordat je weer weg gaat uit de box, je leert je lichaam ook kennen bij CF dus het zal minder worden.
Zondag organiseert mijn box een strongman-event en ik ga samen met mijn buddy meedoen. Best spannend, ik heb nog nooit aan een event meegedaan maar ik heb er wel zin in! Het is georganiseerd door mijn favoriete powerlift-coach en hij zegt dat we het makkelijk aan kunnen, dus ik ben benieuwd. Hopelijk houden we het droog, het grootste deel is buiten (sandbag, sled drag, tire flip, dat soort dingen).
Hoe was het?