Ik kan door mijn werk dus niet garanderen dat ik alle work outs mee kan doen, dus dat wordt hem voor mij niet helaas!
Awwwh balen! Al heb je vier dagen ervoor he. Jammer als het niet lukt!
Afgelopen jaar kon ik ook zeker twee van de wods niet doen haha, dus ja, jammer.
Mijn god wat is Karen toch een ontiegelijke bitch.
150 wall balls for time.
Waarom?!
Love it
Nog nooit zoveel gevloekt haha
Haha pff zo kut, hoe ging het?
Mijn wod was vandaag 4 rondes voor tijd:
400m run
15 dumbel burpee deadlifts
15 dumbell burpee power cleans
15 dumbell burpee power clean and jerks
15 dumbell burpee squat cleans
15 dumbell devils press
timecap 40 min.
Ok jij wint. Jouw cavia is echt doder. Te veel burpees
Maar ging wel okay hoor. 13.36… Niet heel top, maar wel zwaarder dan de vorige keer gedaan en maar iets langzamer.
Ja niet ok. Ik heb hem gescaled naar alles 10 herhalingen zodat ik in de buurt van 4 rondes kon komen maar dan alsnog.
Heeft iemand een tip voor een fijne sportbeha voor iets grotere borsten (cup D) die alles op zn plek houdt tijdens het rennen maar niet enorm afknelt?
Ik ben gek op de gewone sport bh van Nike…Ik heb D/E en deze in maat L drukt alles bij mij gewoon lekker plat waardoor het op zijn plek blijft haha.
@Duif Ik zweer ook bij de sportbh’s van Nike, ik gebruik al jaren niets anders. Zelf heb ik dan wel wat kleinere borsten, maar ze knellen niet en drukken alles inderdaad gewoon wat platter (wat hierboven al wordt gezegd dus). En de kwaliteit is supergoed! Ik heb er een paar die misschien al 6/7/8 jaar oud zijn en waarvan nu alleen het logo er door het vele wassen wat afslijt, maar voor de rest zijn ze nog prima. Maar ik ben qua sportkleding sowieso altijd erg enthousiast over Nike want het gaat gewoon honderd jaar mee #nospon
Ja precies dit. Heb bh’s en shirts die al bijna 10 jaar oud zijn!
Ik ben ook fan van Nike maar dacht altijd dat die sporttopjes te weinig steun zouden bieden. Ik heb die van hierboven besteld, samen met een van Triumph die goede reviews kreeg dus ik ben benieuwd!
Ik ga eind deze maand naar New York en hoop daar flink wat Nike te kunnen scoren met korting, iemand nog ultieme aanraders? Ik moet eigenlijk een nieuwe sportlegging
Qua leggings ben ik voor crossfit dan weer minder fan van Nike. De meesten schijnen bij mij door namelijk haha. Ik koop altijd Under Armour heat gear. Helemaal squatproof. Voor hardlopen dan wel weer Nike! En de shorts met binnenbroekje zijn ook goed.
Je hebt verschillende soorten support natuurlijk, dus zou daar dan even naar kijken. Sommige hebben van binnen ook nog een extra ‘cup’, dan zit alles al helemaal goed vast
Ik draag met sporten nooit lange leggings, veel te warm voor mij dus heb daar geen tips voor. Ik heb eigenlijk altijd die hardloopbroekjes met tights erin, volgens mij bedoelt @KipTokTok die ook.
Deze bijvoorbeeld: https://www.asos.com/nl/nike-running/nike-running-eclipse-2-in-1-short-in-rood/prd/11113300, zit echt heerlijk.
Ik heb een hele fijne legging van Oysho en een (hardloop) legging van asics die ik ook graag draag met Crossfit. Maar meestal draag ik shorts van under armour of nike.
Sportbh’s wel het liefst van nike, maar heb net een nieuwe van rohnisch en dat is mn nieuwe lievelings. Superzacht en comfortabel, maar ik heb een kleine cupmaat dus durf niet te zeggen of hij genoeg support geeft!
Tops/shirts draag ik ook het liefst van under armour of nike, die zou ik groots inslaan als ik in NY was.
Ik heb nu een Nike legging en het logo valt er inderdaad al half af en hij is aan het pillen bij mijn bovenbenen, maar ik dacht dat dat van de cleans was. De tops vind ik wel geweldig, dus die ga ik flink inslaan. Ik ga Under Armour eens checken!
Vandaag voor de eerste keer de push press gedaan, dus ook meteen een nieuwe PR/1RM van 30 kg
Ik heb trouwens nike epic lux leggings, gaan al jaren mee en doen het prima
Maar nu ik vaker sport kriebelt het wel om nog een andere legging erbij te scoren
Ik wil liever ook geen lange leggings aan want heb het altijd bloedheet maar cleans doen in shorts doet echt zeer aan m’n bovenbenen huid.
Ik heb een hele fijne lange legging van Victoria Secret @Duif die is tenminste echt highwaist.