Lekker veilig ook
En dan daarna met hun blote handen het tasje met de bestelling aan de klant aangeven.
Ik wil eigenlijk een fotoserie maken van de maatregelen die de mensen nemen tegen het virus. Alleen dan wel de rare maatregelen zoals dat stuk plastic of die kommen. Dat Is volgens mij een fantastische portret serie.
Ik zie hier in Limburg geen gekkies, jammerrrrr
gratis publiciteit
stap 2 is een patatje corona of een kindermenu met een reisflacon handgel.
Ik was gister bij de moeder van een vriendin van mij en hun hebben hun kookeiland echt vol met Corona gerelateerde artikelen. Een heel hoekje lag vol met: een grote fles dettol hand zeep, dettol doekjes, groter flesje desinfecterende handgel, een grote verpakking met kleine flesjes handgel, mondkapjes met filter én twee verschillende soorten thermometers …
Dit was ook een prachtige foto geweest voor de collectie.
ik woon in het buitenland en het is nu ook in mijn provincie opgedoken en wel in mijn buurdorp. hele familie in NL in de paniek want stel dat je indirect contact gehad hebt met die familie blablabla complete paniek. van m’n moeder moet ik nu iedere keer als ik iemand heb aangeraakt of naar het toilet gegaan ben m’n handen desinfecteren met zo’n gel echt niet oké. ik zit wel enigzins in een risicogroep maar ik kan me er echt niet druk om maken gewoon? wat een paniek om niks allemaal haha
Haha fok. DM maar
Stuk
Komt wel goed man. Iedereen helpt elkaar wel weer vooruit als iemand er aan onderdoor blijkt te gaan.
Even een vraagje, heeft iemand enig idee hoe de ticket regeling is in België wat betreft refunds als een evenement niet doorgaat? In NL is het wel goed geregeld en behoor je je geld terug te krijgen als het evenement van te voren wordt afgelast. Maar ik kan hier minder over vinden over België (kan aan mijn zoek skills liggen).
In Du kreeg je niks. Denk België ook niet. Is het dringend genoeg om me te laten googlen?
Dit is een onvoorziene omstandigheid/noodweer
Naja, ik heb volgend weekend een festival (Rampage) in België en begin me een beetje zorgen te maken. Ze zeggen op dit moment dat het doorgaat, maar wie weet wat er allemaal nog in 1 week kan veranderen…
Ben wel een beetje bang dat ik mn geld weggooi (en heb een beetje spijt dat ik een paar dagen geleden een kaartje gekocht heb via ticketswap).
Dus wil eigenlijk wel m’n rechten weten. Dat je in Duitsland geen geld terug krijgt is al geen goed teken
Ja ik zit nu inderdaad daar naar te kijken en zie dit er over staan:
https://www.rampage.eu/terms-and-conditions
ARTICLE 3
The entry ticket or pass is neither exchangeable nor refundable by the organisation.
Ik ook jammer
Oh, dit vind ik interessant! Maar dan staat lichtvervuiling niet per se voor opwarming van de aarde?
Zo balen dit! Ik ga mijn ticket toch maar verkopen, puur voor mn gemoedsrust Het gaat om de zaterdag die heel populair is, dus die krijg ik nu nog wel verkocht. En ik kan, verwacht ik, altijd nog een weekend ticket kopen mocht het event toch door gaan, die zijn momenteel maar 15 euro duurder op ticketswap en worden heel veel aangeboden…
Bedankt voor het kijken!!
Kan die man op Twitter gelijk hebben? Dat er veel meer mensen besmet zijn dan ze melden? Is dat niet overal zo? Dat ze in alle landen de cijfers niet eerlijk melden uit angst voor massahysterie?
Ik ben angstig dat het dodental bijvoorbeeld niet klopt en dat er al veel meer mensen overleden zijn dat dat ze zeggen
Amazing. Kunnen we geen fotoboek maken voor het nageslacht met dit soort foto’s? Het zijn bijzondere omstandigheden en dit soort informatie kan relevant zijn voor de toekomst. Met dit als voorkant graag.
Daar is het hierboven al een stukje over gegaan. Misschien stelt deze informatie van Merel je wat gerust: