Coronavirus

Het enige waar ik me zorgen over maak is wat Japan gaat doen… er moet namelijk wel een zeker persoon op tijd terug in NL zijn!

2 likes

Hij wilt heeeeel graag het seizoen afmaken! Vind ik prima.
Maar ze beginnen in- uitgaand “verkeer” te beperken (de regio waar hij zit, niet heel het land). Hij houdt het in de gaten en anders komt hij asap.

1 like

Waar blijft die goede oude tijd dat de journalistiek gewoon schreef over mensen die naar de huishoudbeurs gingen of dat Piet ook iemand gekend heeft die op locatie X is geweest waar nu een terroristische aanslag was gebeurd.

3 likes

In mijn dorp is dit soort nieuws er gewoon nog. Net als over verloren aanstekers op bankjes, wat natuurlijk wel het teken van inbraak moet zijn. Ik geniet er van.

1 like

Ik lig nu in het ikazia ziekenhuis op een vierpersoonskamer en die 3 andere mensen worden heeelemaal gek

7 likes

Helemaal gek hoe?

En beterschap voor jou!

2 likes

Ik denk eerder handel met landen die on lockdown zijn?

2 likes

Dankjewel! Jaa, ik snap het niet zo goed. Die man was hier al een paar dagen en toen was er niets aan de hand. Maar nu is hij overleden en een persoon op de kamer is aan het huilen dat ze naar huis wil, de ander houdt een verhaal tegen de verpleging dat de hygiëne echt beter moet want anders gaan we allemaal dood?
Ik zit maar een beetje awkward op op mijn telefoon haha

14 likes

Ik vraag me af of naast de handel de verdere kosten (mensen die langere tijd niet kunnen werken / extra kosten in de zorg) hier ook een groot aandeel in hebben).

@Frambozenpudding Beterschap! Moet je nog lang in het ziekenhuis blijven?

1 like

Veel beterschap! Ik hoop dat je snel naar huis mag.

@fahrenheit451 @anon42392789 Lief, dankjulliewel! In ieder geval tot maandag moet ik blijven. Maar is allemaal niet zo heftig hoor. Gisteren geopereerd en ben hier nu meer ter obsivatie :blush:

4 likes

Beterschap!!!

1 like

Kan Serena die ook hoarden en doorverkopen voor woekerprijzen.

Nou daar krijg je bijna zelf paniek van. Wat vervelend zeg. Hopelijk worden ze snel wat rustiger.

Heel veel beterschap! Hopelijk kunnen ze snel die mensen een beetje geruststellen, ligt niet echt lekker daar dan…

Dat denk ik ook, of ja dat ervaar ik zelf ook. Want wie blijft er nou thuis voor een verkoudheid? Ik nu dus, maar het voelt heel suf en idd zwak. Ik zou best kunnen werken.

Ik kan me best voorstellen dat je me lichte verschijnselen gewoon in alle onschuld naar school gaat en het verwart met verkoudheid oid

2 likes

Iemand bij mij in de straat heeft Corona en ik kan bevestigen dat er direct de meest walgelijke roddels worden verzonnen :clown_face:

Jezus wat zijn mensen af en toe stom

14 likes

Dit zag ik van de week ook toen er besmettingen bij een plaats in de buurt waren. Mensen zijn echt vreselijk, meteen allerlei roddels verspreiden en dat het belachelijk is dat ze naar een risicogebied zijn gereisd et cetera. Dat hele Corona haalt weer het allerlelijkste in de mens naar boven.

2 likes

Ja dat is zeker waar, maar genoeg ouders die het ook onderschatten of afdoen als verkoudheid? Ik moest vroeger zo ongeveer halfdood uit mijn bed komen eer mijn ouders me thuis lieten. Van die #nietlullenmaarpoetsen-types. Dat is natuurlikk niet in deze context. Denk dat het ook een vorm van ontkenning is.

5 likes

Man wat ik me nu toch mee heb gemaakt… er kwam een gezin de bus in met allemaal een kap over hun hoofd… een soort vissenkom. Carnaval is toch al voorbij?!

19 likes