nee kan niet! Heb om bewerkingsrechten gevraagd, maar denk dat je ook kunt instellen dat iedereen gewoon kan bewerken toch?
ik wou dat je corona net zo makkelijk kon testen als een zwangerschapstest. gewoon ff pissen klaar.
dit is zo onzekermakend. morgen ga ik vroeg naar werk, voor de anderen er zijn, ik pak m’n computer en smeer m weer naar buiten.
Ja dat dacht ik al :’) al kon ik niet zo snel vinden hoe dat moest. Ik ga straks verder met zoeken. Never mind nu kun je dingen toevoegen.
I feel you… vond zelf grit lessen van les mills best wel pittig die staan denk ik ook wel op yt.
ik weet niet wat voor werk je doet maar als je voor een grote keten werkt zie dan de posts van @grace eerder in dit topic.
verwacht geen loyaliteit van hun door nu jouw loyaliteit te geven
je moet gewoon jezelf op 1 zetten. als collegas hoesten ja jammer dan, geen risico nemen.
Ik werk in de thuiszorg als huishoudelijke hulp en ik ben net op de hoogte gebracht door mijn werk. Dat we naar onze cliënten moeten gaan. Ik weet niet. Heb er een dubbel gevoel over. Het is namelijk niet perse nodig dat iemands huis schoon wordt gemaakt toch? Wel hebben wij ook een signalerende functie en kunnen we die oudjes in de gaten houden, of ze gezond zijn of dat ze genoeg boodschappen in huis hebben. Word wel overal aangeraden vooral niet bij oudere mensen op bezoek te gaan dus ik weet het even niet zo goed.
nu werkt het wel idd!
pfoe lastig, hebben ze nog meer gezegd?
Misschien als je wel de afstand houdt dat het wel kan. geen idee. ik zou deze vragen voorleggen aan diegene die je op de hoogte heeft gebracht!
Ik zag op fb de tip om via boekwinkeltjes .nl te bestellen ipv Bol. Zo zijn er meer sites van kleinere partijen voor boeken en hobbyspul.
Ik heb ver hierboven ook een vrij lange lijst staan, maar kan niet in spreadsheets via mn mobiel.
Vraag me ook af of een gemeente bij zoiets kan ingrijpen
Op internet zie ik mensen helemaal los gaan op het feit dat beide ouders een beroep moeten in de vitale beroepsgroepen om kind naar school/opvang te brengen.
Maar dit is in de andere landen met deze maatregel toch ook zo?
Word daar ook zo los gegaan op de maatregel?
Lijkt me toch logisch dat als slechts één ouder in een vitaal beroep zit, de ander dan de zorg voor de kinderen op zich neemt? Enige uitzondering zou natuurlijk zijn als een van de ouders is overleden.
Een hygienische omgeving vind ik wel een vrij basic need, juist nu, en zeker ook voor ouderen. Maar snap je dilemma wel hoor, maar denk dat het toch belangrijk is.
Ik ben het met je eens maar internet gaat los. Mensen waarvan de ene ouder in de zorg werkt en de andere ouder wordt verwacht in de fabriek, die dus niet kan thuiswerken. Allemaal heel vervelend maar dingen lopen nu eenmaal anders, daar zul je toch met je werkgever over in gesprek moeten.
Soms vraag ik mij wel eens af waar de verantwoordelijkheid van ouders is gebleven in de opvoeding van hun kinderen, maar dat is een andere discussie.
Omg ik werk in de zorg , een collega appt dat de scholen en opvang dicht gaan en ze een probleem heeft. Nee in feite niet , want ze blijven open voor de vitale beroepen . Het zal vast aan mij liggen.
Ik krijg zelf medicinale wiet via de apotheek, maar ik heb dan ook het geluk dat ik een huisarts heb die hiervoor openstaat. Ik ken ook mensen die dat geluk niet hebben en dus aangewezen zijn op coffeeshops.
Ik vind dat in deze situatie best wel kort door de bocht gezegd eigenlijk. Dit is natuurlijk super uitzonderlijk, dat een kind niet naar school mag.
Ik kan het wel lezen maar ik zie niet staan waar je de taal weer terug kan aanpassen!