Blijf fit? Er is net gezegd dat de sportscholen dicht gaan haha snap dat je ook thuis kan bewegen en gezond eten, maar vind het een beetje rare opmerking als er een pandemie gaande is😅 maar misschien voel ik me gewoon aangesproken omdat ik op bed snoep lig te vreten🤷♀️
Haha nou massaal gehoor gegeven vind ik ook wel weer een beetje overdreven.
Ik ben al een tijdje niet bij mijn ouders geweest en ben dat voorlopig ook even niet van plan ivm sociale contacten beperken. En nu maakt mn moeder bijna elke dag een filmpje van de huisdieren voor mij omdat ze weet dat ik ze mis hahah zo lief.
Fit als in gezond, als in ‘krijg niet allemaal corona’?
Na een hele dag onrust en telefoontjes blij dat er duidelijkheid is. Team geinformeerd, ouders allemaal gebeld en gemaild. Morgen gaat de helft van het team kinderen opvangen en de andere helft gaat thuisonderwijs voorbereiden (kopieren, digitale lessen, instructiefilmpjes maken) We blijven uiteraard gewoon elke dag open voor opvang en misschien om kinderen hun tablet te laten opladen of iets dergelijks, moeten we nog overleggen. Onze doelgroep heeft thuis niet de beschikking over een laptop, dus we gaan de schooltablets meegeven
Kunnen jullie ff pauzeren zodat we boer zoekt vrouw kunnen bespreken
Xxthanks
Ja, dat is mijn grote probleem. Kan wel wat thuis doen, maar heb niet 80+ kilo’s ergens liggen.
Maar daar heb je geen controle over toch
Vind het verder wel goed dat ze opnieuw dingen herhalen over sociaal distantiëren enzo
@Lula Ik heb een beginnetje gemaakt van de lijst. Ik hoop dat iedereen wat aanvult en dat we zo een grotere lijst krijgen. Als er suggesties zijn waarop het beter kan hoor ik het ook.
Haha ja dat was dit weekend niet te zien maar ze proberen het wel positief te brengen naar de burger. Soort aanmoediging in plaats van ontmoediging.
Supermarkten / winkels met levensmiddelen dan weer wel
https://www.instagram.com/tv/B9w9iYwFUSj/?igshid=1rfrn19hgycwr Gaat de aankomende twee weken dagelijks een script schrijf cursus geven
Misschien kun je aan de slag gaan met weerstandsbanden? Daar kun je wel een aardig hoog gewicht mee simuleren. Je reguliere workout precies zit er voorlopig even niet in nee, maar misschien kun je met wat creativiteit en aanpassingen toch in de buurt komen en zorgen dat je in ieder geval de basics kunt onderhouden komende tijd.
Ik ben ook nog aan het bedenken wat ik allemaal kan en wil doen, het is echt even omdenken.
Ik zal 'm in de OP zetten.
Kunnen jullie trouwens wel editen? :’) das misschien wel handig
(Las na het posten pas dat het over “in concert” gaat)
Ja inderdaad, ik heb al een beetje nagedacht hoor. Vandaag heb ik een bodyweight workout gedaan, maar daar was ik niet zo heel erg kapot van. Verder heb ik even mn inventaris opgemaakt en ik heb thuis twee kettlebells (wel maar 6kg), een aantal weerstandsbanden, een bodypumpset van in totaal 20 kg en enkelgewichten van 1kg. Ik ga eens bekijken wat ik daarmee kan bedenken. Komt niet in de buurt van mn normale work out maar iets is beter dan niets denk ik maar.
Jeetje, m’n hart maakte even een sprongetje want ik dacht ook even dat het over het echte songfestival ging. Al houd ik er wel ernstig rekening mee dat dat ook niet doorgaat…
Oeps sorry, je hebt gelijk!!