Coronavirus #2

Ik raak hiervan wel in de war hoor, ik loop even naar de winkel en alle terrasjes hier helemaal volgeladen.
En ik zie dat je in de hoofdwinkelstraat gewoon op de koppen kan lopen zo druk. Snap er helemaal niks meer van.

2 likes

Wel minder nieuwe besmettingen in Brabant tov gister

Maar ook minder mensen die worden getest…

6 likes

Ik heb gewoon geen leven en niks beters te doen dan de hele dag coronashit te lezen :stuck_out_tongue: Ga maar ff een wandeling maken ofzo

4 likes

:raising_hand_woman:

Echt hé, wat een eikel. En dan ook nog in beroep willen gaan nadat hij schuld heeft bekend. Goed van de rechter dat hij niet meeging in het aanbod om €1500 aan de crew te geven ter compensatie.

Beetje zielig doen in de rechtszaal en ‘berouw’ tonen, terwijl hij bewust paniek heeft gezaaid en ook nog lacherig deed toen de Gardaí kwam en met hen op de foto wilde!

Vind trouwens dat stewards en stewardessen het recht mogen hebben om iemands telefoon/tablet/laptop af te pakken als ze na 1 waarschuwing niet luisteren. Dan de keuze: innemen en terugkrijgen na de vlucht of uit het vliegtuig worden gezet.

3 likes

Jeuk krijg ik van dit soort Nederlandse gastjes met te veel geld van pappie en mammie, waardoor ze denken dat ze alles kunnen maken :face_vomiting: Onbeleefd doen tegen personeel en spotten met een ziekte, kots

4 likes

Hij was ook onderweg naar LA om zijn vriendin ten huwelijk te vragen.

Als ik haar was zou ik spontaan een knappe Amerikaan hebben. :sweat_smile:

5 likes

Mijn oma van 94 belde net dat haar broertje zijn verjaardag gewoon door laat gaan. Ze was er zo verbaasd over. Zij heeft gelukkig besloten om niet te gaan. Ik ben blij dat ik zo’n verstandige oma heb

59 likes

Ja, als ik haar was zou ik hem per whatsapp/sms dumpen, beter verdient hij niet.

1 like

Haha nou ik liep net een rondje door de stad en alle terrassen zaten vol hoor! Ook de markt draaide volop, bijna alle winkels open… nog geen sociale onthouding hier :stuck_out_tongue:

Ik erger me dus echt aan mensen die om Brabant wonen en dan insta stories online gooien dat ze op een terras zitten. Echt super veel volk ook nog. Wat denken al die mensen? Als je dan sociaal contact wilt of nodig hebt, waarom spreken ze dan niet thuis af ipv op een overvol terras te gaan zitten?
Ik zou ook echt niet blij zijn als ik moest werken daar nu. Ben nu al opgelucht dat ik niet meer in de horeca werk en ik woon niet in Brabant.

14 likes

Ja ok, maar we weten natuurlijk niet hoeveel testen er per dag nog afgenomen zijn?

En ik vond 't positief klinken en had daar behoefte aan

Wat een idioot

Heeft inmiddels niks meer met Brabant te maken toch. Dezelfde maatregelen gelden nu voor iedereen.

3 likes

Nee, hier juist andersom. Ik ben verkouden en keelpijn en niemand wil me in de buurt en jaagt me zo ongeveer met hooivorken nr huis, terwijl het echt best meevalt. Ik ben maandag al met al 1,5 week thuis. Ik kan gelukkig thuis werken (al ben ik sinds de persconferentie donderdag praktisch werkloos). Ik verveel me rot :joy:

Ikzag trouwens deze en vind dat NL eigenlijk relatief veel test (voor hoeveelheid bevolking) of zie ik het verkeerd? Jessica yellin btw aanrader om de situatie in VS te volgen (nu Corona, maar normaal ook politiek).

3 likes

Haha sorry geen inhoudelijke reactie maar Chaina? Klinkt echt als hoe Trump dat ook altijd zegt

4 likes

Wat bedoel jet met meevallen? Want verkouden is verkouden. Je kan anderen aansteken ook al heb je er zelf amper last van.

1 like

Het lijkt wel alsof alle oudjes van 85+ meer hersencellen hebben dan bepaald mensen die 65+ zijn zien wel het gevaar in en blijven thuis. Mijn oma is ook verstandig maar sommige andere mensen. :pensive:

5 likes

Heel Spanje is nu ook in lockdown, met 5700 besmettingen (+1500 sinds gister).

1 like