Chipstopic

Ik ben helemaal geen chips-eter (ik ben me ervan bewust dat dit hier een controversiële mening is :redface:) maar vind deze echt heel lekker:

4 likes

Ik ben in t Midden Oosten en Lays en Doritos zijn zo raar en vies :frowning: heel jammer ja!

huh wat gek zeg!

Oh dit was ook mijn favoriet, zo veel gegeten en toen ineens uit de handel gehaald :sob:

1 like

Ja wordt in een andere fabriek gemaakt (ander land) dus lokale aardappels en kruiden naar smaak van het land. Ze hebben hier ook vrijwel nergens paprikasmaak :frowning:

Naturel tortillachips dippen in chilisaus, Doritos Cool American, Lays Naturel en die Lays Oven Baked Paprika ofzo (die hier aan het begin gepost werden) zijn echt mijn favoriete chips

Jaaa naturel chips met chilisaus :heart:️ Heb ik al een tijdje niet gegeten en nu heb ik er weer zin in, maar geen naturel chips in huis.

Naturel pringles met chilisaus is ook lekker btw.

Ik ben nu zo volgevreten dat ik alllleeee chips haat

Chips :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Thai sweet chili, Lays pickles, Croky pickles zijn er echt waar ik forever van kan eten!

SY445
Deze koop ik altijd als ik in Frankrijk ben :heart_eyes:

2 likes

Gisteren weer 6 zakken meegenomen :smiley:
Heb nu al zin in vanavond

4 likes

Heel veel smaken die ik lekker vind zijn maarr…

fonzies-corn-cheese-crisps-crunchy

Uit Italië, vies lekker is de beste omschrijving

Oh dat klinkt ook goed! Ga ik eens proberen.

Waar haal je deze?!

Sinds ze in de winkel liggen ben ik verslaafd aan de mix up’s van Lays, zowel de paprika als kaassmaak

Waaar? :exploding_head: :scream_cat:

@thedreammachine in Duitsland helaas (of juist maar goed anders werd het een serieuze verslaving)

1 like

Mijn favorieten:

Deze was toen tijdens die wedstrijd met patatje joppie en bami pangang en vond deze zoooo lekker :weary::weary:

image

Ik haat augurk intens maar vind deze chips echt lekker
image

Deze eet ik standaard iedere dag als ik in de UK ben (in Nederland hebben ze het nu ook maar vind het toch anders smaken ofzo):
image

2 likes

Ik mis deze chips zo erg

1 like

jaaaaa mango chili moest echt winnen. had daar zelfs een hyves voor opgericht hahaah en heb lays nog gemaild… maarja we zitten nu forever opgescheept met die kut patatje jopie

4 likes