haha nice!
wij hebben op ons kantoor een grote bak gevuld met zakken chips die we om de beurt aanvullen hehe (heel moeilijk om vanaf te blijven - doen we dus ook niet, elke dag eten we wel chips)
haha nice!
wij hebben op ons kantoor een grote bak gevuld met zakken chips die we om de beurt aanvullen hehe (heel moeilijk om vanaf te blijven - doen we dus ook niet, elke dag eten we wel chips)
dat is echt dreams come true. is er nog een open vacature?
genoeg vacatures! als je een beetje affiniteit met IT hebt
Helaas niet hahaha
Lays paprika en dan het liefst met een blikje coca cola erbij
Ohhh ja👏🏼
Ik vond die komkommerchips juist verrassend lekker
Dit topic is een constante
Ik zou nu het liefste 4 verschillende supermarkten bezoeken, áaaaalle chips kopen en meteen im alle zakken duiken
Vroeger was ik heel erg fan van deze chips, is die nog ergens te krijgen?
100% eens!
Oooh, die mis ik ook! Heb veel jaar geleden ooit zo’n doos gespot bij de xenos en toen de hele doos gekocht… Daarna nooit meer gezien
Oe dankje dan ga ik de xenos in de gaten houden! Misschien komt het daar ooit nog terug. Wel slim om meteen een hele doos te halen. Ben alleen bang dat die doos dan veel te snel op is, chips is echt mijn zwakke plek.
Omg ja dit was ook echt mijn favoriet
Lang leve de persoonlijke bonusacties bij de AH. Ik kreeg gratis chips: Lays poppables roasted paprika.
Gratisss is natuurlijk altijd goed, maar ik zou er geen geld aan uitgeven. Saaie chipjes!
Door dit topic heb ik elke keer zo’n zin in chips vind zo jammer dat die sour cream chips van lays er niet meer is
AAH waarom vind ik dit topic nu, heb al de hele dag zin in Doritos maar heb me tot nu toe kunnen inhouden (grapje de enige reden dat ik het nog niet op heb is omdat het niet in huis is en ik geen zin heb om naar de winkel te gaan)
Love dat er een speciaal topic over chips is, beetje net als het wasmiddel-topic haha
Kettle Sea Salt & Vinegar is mijn lievelings, zo lekker!
Jawel omg ik ook. Vroeger had je ze ook al met deze smaak maar toen was de vorm anders, toen heetten ze nog X’s en O’s en ik was zo verdrietig toen ze uit het assortiment waren.
Paar jaar later waren ze ineens terug als spinners <3