Chipstopic

Ja paprikasmaak hadden ze, maar het waren luchtige doch krokante beestjes:
image
Ik weet echt precies hoe ze smaken maar niet echt vergelijkbaar met iets dat nu bestaat. Deze komt wel in de buurt:

4 likes

Thanks! Die spinners heb ik nog nooit op dus die ga ik kopen!

6/10. Minder vet dan Kettle chips, maar ik heb niet de neiging om de zak leeg te eten. Dat is bij mij geen goed teken

Ik ben echt een saaie chipsvreter. Doe mij maar naturel (maar dan wel met ribbels)

1 like

Wat een fijn topic!! Durf nooit nieuwe chips te kopen omdat ik bang ben voor teleurstelling dus ga heel erg jullie oordelen opslaan.

Beste dip voor Bugles?

Ik koop zelf altijd een goedkoop bakje smeerkaas en lepel die leeg met Bugles haha.

Spuitkaas! Die ene met dat koksmutsje of heksenkaas!

3 likes

Mijn opa maakt altijd een soort snelle aioli als dip. Mayo, yoghurt en knoflook. Moet je wel als complete gezelschap eten dan, maar dat komt bij ons id familie wel goed.

1 like

Ik kreeg de kraakbeesten ook altijd na zwemles. Pure nostalgie!

Die schildpad kreeg ik een keer op zo’n springveer met een zuignap. Die dan omhoog schiet ineens. Zat denk ik bij die chips!

Ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb. Anders ben ik echt oud.

Nibits omdat je die van je vinger af kan eten en dus ook nog wat kan doen #adhd
Verder… Alle chips eigenlijk wel :heart: :heart:

1 like

Loveeee pombear chips en van die curly fries in een blauw ‘blik’ met rode deksel. Krijg je van die oranje vingers van.

1 like

Tesi bon heet het. Eerst kon ik ‘m bij AH xl vinden, nu alleen nog bij de toko. Eigenlijk maar beter

Naturel chips van lays en Thai sweet chili

Ik weet niet waarom maar ik ben toch wel fan van paprika pringels. Ik snap het niet want er zijn echt chips die zoveel lekkerder zijn, maar ik kan echt intens genieten van zo’n klein busje pringels in de trein bijvoorbeeld (ja sorry ik ben zo’n persoon die soms eet in de trein :sob: maar echt alleen soms pringels beloofd)

is oké
maar alleen als je deelt als er een EG naast je komt zitten (of heten we nu FF’ers?)

Ik ben nu in Zuidoost-Azië en de chips smaakt hier heel anders? Bijv. Pringles sour cream heeft een totaal andere smaak en ruikt ook vies :frowning: Wat een teleurstelling haha.

1 like

Ik had daar een keer chips met komkommersmaak op. Geen succes overigens.

En de naturel-chips valt ook altijd tegen. Helemaal niet zout.

1 like

Ik heb het idee dat ik niet tegen een ingrediënt in de paprika Pringles kan. Altijd als ik die eet ben ik met een uur helemaal ziek, terwijl ze zooo lekker zijn :frowning_face:
Gewone Pringles gaan daarentegen wel goed, maar die zijn wel minder lekker.

omg we hebben gisteren afgesproken dat iedereen vandaag een zak chips mee zou nemen naar het werk, ik dacht echt dat doet toch niemand, maar echt IEDEREEN heeft een zak chips mee :star_struck::star_struck::star_struck: nu al zin in vanmiddag

10 likes