Chateau Meiland

Hahahaa ik zit weer te genieten

2 likes

Martien die meezingt met de songfestivalinzending van San Marino is alles wat ik vanavond even nodig had.

5 likes

Hahahaha wat voel ik het raar hier

2 likes

Ken ik niet! :open_mouth:

1 like

Hahaha ik identificeer me met Maxime. Dit gaat zo bij mij ook als ik een kater heb.

3 likes

Nadege steeds over die cactussen hahaha

7 likes

Un chat masculin

3 likes

Ik wil ook een Nadecheā¤ļø

1 like

Nadege is al weer bang om gedumpt te worden :sweat_smile:

1 like

Hahahahaha un chat masculin

2 likes

Misschien heet het hier wel een giraffe ofzo. :joy:

1 like

Mijn vader (bijna 70) vindt dit programma echt geweldig haha. Maar ik had het nog nooit gezien, behalve de memes.
Nu man en dreumes slapen, ben ik een marathon begonnen. Wat een figuren zeg :joy:

1 like

Via de Kijk-app? Ik heb al een paar keer geprobeerd om de eerste seizoenen daarop te vinden, maar het lukt me steeds niet :thinking: :older_woman:

Ja via KIJK! De app idd.

1 like

Ah, bedankt, op de een of andere manier heb ik nu het venster gevonden waarin ik de seizoenen kan selecteren. Ik kon eerst alleen losse recente afl zien. Lekker bingen :popcorn:

2 likes

Ik kan het niet latenā€¦
Wat Goooeeed :crazy_face:

1 like

Kijk uit voor de TƊTE van Nadeche :joy:

4 likes

Maxime schreeuwt de hele aflevering bij elkaar, ik zet soms zelfs even het geluid uit

3 likes

Ik ben nu eind seizoen 2, maar, krijgt dat hele spermadonor verhaal Ć¼berhaupt een gevolg? Heeft ze het maar 1 keer geprobeerd? Ik vroeg me als af of die man nu elke maand van Engeland naar Frankrijk zou komen :face_with_monocle:

Waarom kan ik deze nieuwe afleveringen niet terugvinden om te kijken? :sob: