Iedereen wilde annuleren omdat ze dachten dat die familie er niet meer zou zijn, maar Maxime zegt dat ze er wel zijn tot het eind toch? Dus dan is er niks meer aan de hand lijkt me incl dat er geen annuleringen meer zijn
Volgens mij bedoelde ze daarmee weer de nieuwe mensen die wilde boeken aangezien er dan weer plek zou zijn door de annuleringen en de familie er blijkbaar toch nog is. Ofzo
Ik snap er echt niets van. Ze komen terug naar NL (wanneer??) er komt een nieuw seizoen (van Frankrijk of NL??) maar het chateau blijft open (zijn zij er dan ook nog?). Zo’n vaag bericht.
Volgens mij zegt Maxime niet dat ze er zelf zullen zijn, ze zegt alleen dat niemand heeft geannuleerd.
Ik vraag me ook af wat de reden is dat ze weer naar NL komen (hebben ze dat ergens gecommuniceerd?). Mijn vermoeden is dat nu ze bekend zijn en door hebben dat hier in NL nog veel geld te halen valt, ze daarom liever meer hier zijn.
Precies, dat denk ik ook!
Al was ik ook aan het denken dat ze misschien hier in Nederland een b&b gaan beginnen ofzo. Of weer zo’n winkel openen
Ze zullen vast wel iets van plan zijn want anders lijkt het me sterk dat ze zomaar stoppen met het chateau
Ze hebben het eerder gedaan. Toen kwamen ze ook na een jaar of wat weer terug. Dat was rondom ik vertrek.
Ik vraag me af wat er met Nadege gaat gebeuren. Hoop dat ze haar baan kan houden.
Ze gaan bij mij in de buurt wonen in een enorme boerderij met een extra accommodatie, wellicht wordt dat een gastenverblijf
Dus, jij gaat boeken en deelt hier je ervaring.
Thanks!
Wat gooooooooeeeeeed bedoel je zeker?
Heb het gezien gister. Super grappig! Ze trapten er ook helemaal in.
Daar gaan we weer
Oooo dat vreselijke Reinders pakje,van Maxime en Claire :o Dat merk zou verboden moeten worden. Wel lekker chill voor in het vliegtuig.
Changes le klee. Heb jullie gemist
Dit is vreselijk deze corridor, dan zit je aan de straat aan le rue
And what is it a good weather!!
Lekker zwemmen in de piscine.
Ze zou toch niet dood zijn??
Jezus wat heeft nadege aan
Zo blij, heb dit echt gemist