Chateau Meiland

Ik las dit in Martiens stem.

3 likes

Ik lig dubbel hahahaha! Doe ook altijd m’n vuurkorf binnen testen :joy::joy::joy:

Waar komt die chien nou vandaan??

‘‘z’n arm is gebroken!!’’

Hoe Nadege soms kijkt wanneer Martien weer eens een halve uitleg heeft gegeven haha

8 likes

Ik heb dit nog nooit gezien tot vanavond. Ik zit te genieten.

3 likes

Ik kan het eindelijk een keer op tv kijken. Heerlijk :)))

WAT GOED!! @Panthera

2 likes

‘‘Wie zijn jullie’’ hahahaa

3 likes

En het pleureet weer :joy::joy:

4 likes

Lijken wel oliebollen :rofl:

Zin in die van morgen!! :joy:

Eerste keer dat ik iemand (bewust) cadeaus zie geven met het prijskaartje eraan… Hoeveel moeite is het om ze eraf te halen?

Haha ik moest echt lachen om dat stukje dat Maxime verteld dat ze zoveel moet voorbereiden voor de doping van Claire.En dat Martien dan zegt: “of zullen we het gewoon hier doen,met een bak water?”.

12 likes

Zette me wel aan het denken want wordt zoiets eigenlijk ergens geregistreerd? Ik ben ook gedoopt gevormd etc maar nooit ergens teruggezien op papier oid.

Ik denk bij het bisdom, die houden een register bij. Vrienden van me hebben zich laten ontdopen/doop ongedaan laten maken, en dat was o.a. met een brief aan het bisdom.

1 like

Ik wil de afl van gister terug kijken, maar zie ‘m niet op de kijk app. Meer mensen last van?

Krijg je dan ook niet jaarlijks iemand aan de deur voor een donatie aan de kerk :smirk:?

Ja had ik ook. Via de website lukte het wel.

Ja bizar hè… mijn vriend is gedoopt en daardoor staat hij ingeschreven bij de kerk. En dan komt er dus ieder jaar iemand langs voor een envelopje. En denk maar niet dat je er automatisch vanaf bent als je verhuist :rofl: