Chateau Meiland

Er komt een kerstspecial, zie ik net in dit filmpje :smiley: :smiley: (En Maxime die best opzichtig zegt dat ze even een wijntje heeft overgeslagen, niet zo gek als mensen dan gaan speculeren of ze zwanger zou zijn)

4 likes

Het komt as maandag weer op tv! Helaas voor maar 4 afleveringen, ben benieuwd of er nog een heel seizoen aankomt.

4 likes

Ik was trouwens helemaal fan van Chateau Meiland (ben ik nog steeds wel), maar sinds ik ze op instagram volg vind ik ze al een stuk minder. Op insta vind ik ze nog een stuk meer aso overkomen dan op tv, en wat ik ook heel vreemd vind is dat Martien gewoon binnenshuis rookt?

Hé je bent weer terug op het forum!

Ik vind ze in dit programma sowieso minder leuk dan toen bij Ik Vertrek. Ik vind het wel leuke mensen, maar Martien en Maxime zijn zo theatraal en typetjes van zichzelf aan het worden. Ik heb geen social media dus volg ze daar niet, maar heb al eerder dingen voorbij zien komen waarvan ik dacht :roll_eyes: Ook qua spon enzo.
Die mensen worden straks weer zo’n realityhit die aan zichzelf ten onder gaat, vrees ik.

3 likes

Joehoe! Niet vergeten te kijken zometeen: kerstspecial van chateau Meiland!

4 likes

Heerlijk! Nu al geweldig haha.

1 like

Wat was dat voor offeraltaar halverwege die trap in die hoek :rofl:

6 likes

Iedere keer verbaas ik me weer over die vreselijke honden haha.

3 likes

Hij zegt wel knak, maar dat maakt niet uit. :heart:

Hahaha love dit gedoe met die lampjes :two_hearts:

Tiny en Lau zullen trots zijn :smiley:

9 likes

Haha deze reclame: Wil je een mooi gebaar maken?
Me: oh jazeker :fu:

Heerlijk wat een stel he

Iedereen een helm op behalve Claire

4 likes

Ik vind het heerlijk dat ze zo tegen elkaar kunnen mopperen of schreeuwen zonder dat daar verder ruzie of gedoe uit komt. Als ik 1 keer zo’n toon gebruik of lekker overdreven wil zeuren of uitvallen tegen mijn vriend is het direct dikke ruzie en “doe normaal” etc. Juist lekker ff afreageren je weet dat je toch van elkaar houd. Verschil in opvoeding denk ik.

14 likes

Ik haaaat die Bommel gewoon. Wat een kutbeest.

7 likes

Hahaha eerst die jean luc helemaal afkraken en hij mag niet meer komen! Minuut later “jean luc mag wel komen”.

1 like

Grootste deel product van eigen opvoeding die twee :joy:

Dat zal ook best maar die Bommel is wel echt lastiger dan die ander en ze hebben er toch wel veel tijd en moeite ingestoken om hem te helpen. En het lijkt weinig effect te hebben gehad. Ik erger me er gewoon echt aan. Snap wel dat je je hond echtniet zomaar weg doet maar pff :confounded:. Wat halen ze eruit…

Ik wilde net de eerste kerst aflevering van gisteravond gaan terugkijken maar ik krijg alleen maar foutmeldingen dat de aflevering niet bestaat enzo :-1: