T zijn er toch 300. 10 doses per flacon, 10 flacons per doosje, 3 doosjes
Wat flauw dat ze dat niet gaat doen, zeg.
Nee even serieus, ik had denk ik het patientenaantal overschat? Even vergeten dat er natuurlijk ook meerdere praktijken in 1 gebied/stad zitten.
En 300 zijn er wel veel haha.
Ik ben negatief getest en ben er een beetje van in de war. Iedereen is verder positief (ouders en zusje) hier thuis dus ik was er vanuit gegaan dat ik het ook wel zou hebben. Zit nu helemaal in isolatie van de rest en dan over 5 dagen weer testenâŠ
Negatieve test betekent niet dat je het niet hebt maar dat er te weinig virusdeeltjes aanwezig zijn om een positieve test te geven. Dus houd vol, het kan nog!
Ja dat zei de GGD ook inderdaad. Maar ik dacht gisteren de hele tijd dat ik wel iets van symptomen voelde, maar denk dat ik het me ook een beetje inbeeld omdat ik denk dat ik het heb.
Dankje voor verhaal van je eigen ervaring. Stelt iets gerust ook.
Er kunnen officieel 10, officieus 11 vaccins uit een flacon, dus dit zijn 330 doses en dat zijn er voor onze praktijk meer dan genoeg voor de eerste groep!
Mijn jongste collega die nog thuis woont met haar ouders en broer en zus is de enige die niet positief is getest, de rest is om beurten allemaal besmet geweest, dus zij is 4x in quarantaine geweest en 4x getest, maar dus telkens negatief. Hebben als experiment bij haar antistoffen laten prikken, maar ze had ze echt niet! Haha echt heel zuur eigenlijk.
Heel interessant om verder onderzoek te doen naar deze collega. Ze lijkt minder gevoelig om besmet te worden met corona.
Ja wij dachten dus eigenlijk: zij heeft het gewoon als allereerste gehad toen we nog niet konden testen. Maar niet dus. Ze is wel pas 18 jaar, zal wel meehelpen, jong en gezond.
Ik heb deze week mijn eerste prik gehad! Superblij, de dag erna was ik wel echt niet lekker, koorts, moe, hoofdpijn. Maar op dag drie ging het wel weer okee.
Ik was in de naĂŻeve veronderstelling dat milde bijwerkingen een beetje hoofdpijn betekent, maar het omvat dus ook al de bovenstaande dingen. Ach ja, ik ben er nog steeds blij mee.
Mijn vriend en ik hebben het er wel eens over om een nieuw huis te kopen en te gaan verbouwen. We wonen nu 1,5 jaar in ons huidige huis, zijn net klaar en ik vond verbouwen helemaal niet zo leuk Maar dan hebben we weer wat nuttigs te doen in onze vrije tijd. Kom maar door met dat vaccin, ik word blijkbaar langzaam gek.
Haha ja ik merk dat wij ook een beetje suf aan het worden zijn. Leven bestaat echt alleen nog maar uit slapen, eten en werken. Ik kan mijn vrienden niet echt zien en mân vriend spreekt alleen met zân vrienden af om te wandelen ofzo, iig coronaproof dingen. Maar het maakt het leven wel saai.
Wij missen echt een vakantie/uitje/trip om naar uit te kijken. Gelukkig wordt het zondag 19 graden, tijd om onze racefietsen (een van onze coronahobbyâs van vorig jaar) uit hun winterslaap te halenâŠ
Wij hebben veel gezinnen in het ziekenhuis gehad waarbij bijvoorbeeld pappa mamma en zoon besmet waren, maar de dochter niet. Ondanks dat diegene dan het dichtstbij stond mbt zorg van haar ouders. Ik heb zelf Corona gehad en mân zoontje waarschijnlijk ook, maar mijn partner echt niet. Hij is er nog steeds gefrustreerd door. Gek hoe zoiets dan verloopt.
De GGD zat hem dus voor niets op de hielen.
Hahaha
Oohh wat een topidee!
Zo lijkt het net op de pil hahaha, was er maar zo makkelijk aan te komen
Mijn moeder ('57) heeft de oproep van de huisarts binnen voor het vaccin!
Ik snap dat t logistiek lastig is maar vind dit dan zo krom voelen dat iemand uit '57 ongeveer tegelijk aan de beurt is als iemand van 81. Weet niet hoe t beter zou moeten hoor maar voelt gewoon gekkig. Mijn moeder uit '55 heeft nog niks gehoord maar die wordt dan weer via de ggd geprikt natuurlijk.
Hoe groot is de kans dat een test op dag 7 na mogelijke besmetting met lichte klachten vals negatief is?