Snap ik! Zeker ook door het gebrek aan structuur en perspectief, dat zal je energie level ook niet heel goed doen! Ik heb zelf hele milde klachten gehad, nauwelijks ziek geweest maar dat zegt inderdaad niks. Ik neem de dag zoals hij komt, probeer niet teveel aandacht te besteden aan wat wel of niet te danken is aan de nasleep. Spierkracht terugkrijgen is m’n prioriteit nu!
Herkennen mensen spanning voor vaccinatie? Uiteindelijk is het me toch gelukt een afspraak te plannen, maar vind het ook wel eng… ik vind het belangrijk om het te nemen, maar voel ergens ook wel angst. Wat als er achteraf toch verhalen komen over de betrouwbaarheid etc etc. Hopelijk kan ik hier wat geruststelling vinden!
Vind dit ook positief nieuws. Als ik het goed heb moet het J&J-vaccin niet bij extreme temperaturen bewaard worden (koelkasttemperatuur dacht ik) en er is maar 1 dosis nodig, dus hier kunnen dan hopelijk een half miljard mensen mee geholpen worden.
Voor de mensen met de brainfog, ik heb het echt maanden gehad en het is echt weg nu! Ben nooit officieel getest op Corona (dat gebeurde begin maart gewoon niet, ondanks dat ik de huisarts ervoor belde.) Ik snapte ook niet waarom ik soms zo moeizaam kon nadenken en niet meer mezelf was.Totdat ik dat ik las dat mensen dat na Corona ook hadden. Maar sinds eind november/december is het echt weg! (Nog wel steeds snel last van mijn longen maar dat had ik daarvoor in mindere mate ook al.) Maar het kan dus ook echt nog over gaan na maanden. Dus misschien stelt dat een beetje gerust.
Heb ook een uitnodiging gehad voor vaccinatie
Ik hoefde niet bloot voor mijn 2e curevacintenting! Had me er maar wel op voorbereid voor de zekerheid. Zijn er nog mensen die de 2e al hebben gehad? Ben benieuwd of ik ongeveer dezelfde bijwerkingen ga krijgen of minder misschien omdat je al 1 dosis hebt gehad?
Dat had ik niet verwacht! Ik dacht juist dat de cijfers vandaag weer iets omhoog waren gegaan. Maar dit is goed nieuws.
Huh waarom zou je uberhaupt bloot moeten voor een prik in je schouder?
Is in het kader van het lopende onderzoek naar een nog niet goedgekeurd vaccin, ben proefpersoon (net als veel anderen in dit topic) en moest daarvoor vorige x volledig medisch onderzoek ondergaan in ondergoed, niet helemaal bloot hoor. En daar was het vrij uitgebreid over gegaan hier omdat anderen dat niet hoefden, vandaar de update.
Goed nieuws maar voor mijn gevoel wel gek twee van die vlekken op kaart terwijl Nederland zo’n klein landje is. En dan had ik nog eerder ergens in het noorden verwacht.
Ik moet volgende week. Vriendin zei dat tweede keer heftiger is omdat je lichaam nu meteen weet dat het in de verdediging moet. Zij is twee keer ingeënt met Pfizer en tweede keer voelde ze zich idd slechter
Oh shit slechter juist haha, dat zou wel balen zijn. Nou we zullen zien
de tweets eronder lieten me ook echt hardop lachen hahaahahaa
Oh ik dacht ff iedereen moet zich half uitkleden als je gevaccineerd word haha. Zou voor mij een reden zijn om er tegenop te zien.
Haha ja sorry staat idd wel erg random zo als je dat niet hebt gelezen. Als het goed is hoef je alleen je mouw op te stropen!
S’AGAPO
Goeiemorgen!
(Oh dit is wel een gevalletje PLORK na een korte google research )
Een vriendin gaat elke dag nog naar kantoor en nu heeft een collega ineens corona. Dus ik zeg oh nu moet je zeker testen? Nee dat hoeft niet zegt ze en ze gaat ook niet thuiswerken want dat mag niet
huh? Of heb ik het nu fout.
Ze houden wel “afstand” op werk maarja toch 8 uur lang zelfde ruimte + pauze he