Ik zat met dezelfde vraag, maar kom er totaal niet doorheen bij ggd om t te vragen (wil wel graag de booster!!)
Of de gepensioneerde huisartsen die niet mogen helpen, omdat ze dan eerst een cursus moeten volgen. Maar die cursussen zijn er nog bijna niet en wat er wel is zit vol?! Zit je dan thuis met je 40+ jaar ervaring en mag je geen prikken zetten omdat je āgeen papiertjeā hebt.
Nederlandse bureaucratie
Joeee, de booster zit er in! En ook echt veel collegaās die er gebruik van maken.
Wow ik kreeg net een uitnodiging voor de booster, kan woensdag al terecht. Had niet verwacht 'm nog voor Kerst te krijgen!
(Belgiƫ btw)
We zitten nu vlak voor een nieuwe golf dus ik zou zeggen dat je beter nu je booster kunt halen zodat je de kans dat je corona krijgt nog meer verkleint en de golf helpt verminderen. De booster wordt aangeboden voor iedereen die meer dan 3 maanden geleden gevaccineerd is en dat zal niet voor niets zijn.
Jaloers. Ik hoop zo dat ik donderdag een smsje krijg. Maar verwacht niet dit jaar nog een prik.
Ik baal er stiekem wel een beetje van dat ik door mijn besmetting nu nog 3 maanden moet wachten op mijn boosterā¦
Terwijl ze zeggen dat dat je gewoon herbesmet kunt raken met de nieuwe variant. Het zal ergens wel een logische verklaring hebben hoor, maar dat maakt niet dat ik straks als ik weer voor de klas sta een prettiger gevoel heb ofzo.
Voor de mensen die hun reukvermogen zijn kwijt geraakt: ik dacht een paar dagen geleden dat ik weer iets begon te ruiken. Wel alleen van de flesjes geurolie (dus heel sterk) en van de schil van een manderijn. Maar vandaag ruik ik weer niets. Hebben anderen ook gehad dat het zo wisselend was?
Ze zijn wel de teststraten heel erg aan het uitbereiden dus wie weetā¦
(Ik zeg dit ook optimistisch tegen mezelf.)
Ja, same! Ik probeer maar hoop te houden dat we dan iniedergeval 3 maanden goede antistoffen hebben? En ondertussen wel gewoon aan de regels houden etc natuurlijk. Wel ruk want had gehoopt na een besmetting wat minder bang te zijn want (tijdelijk) veel antistoffen (in combi met vaccins) maar dan komt er weer een āvariant in een ander jasjeā en schijt ik alsnog 7 kleuren.
Of alle medewerkers die nu ontslagen worden omdat ze na 3 tijdelijke contracten een vast contract moeten en dat te duur is omdat er straks weer minder werk is.
Dit kan natuurlijk toevallig zijn geweest, maar iedereen die in mijn omgeving de afgelopen tijd corona heeft gehad had zijn laatste vaccinatie 4+ maanden eerder gehad. Ik snap je gedachtengang achter het wachten absoluut, maar misschien overschatten we het aantal antistoffen dat we nog hebben ook wel?
Ja precies, ik ook. Vooral na de 10 besmettingen in mijn klas, kan ik nog wel zo voorzichtig zijnā¦ vind het ook echt veel. 10 op de 22.
@Totoro ja ik ga hem ook gewoon nemen hoor! Het is beter als ik niet zelf ga kiezen en nemen maar gewoon de experts vertrouw, maar ik vroeg het me toch af.
En nu ik dit typ klinkt besef ik dat dit precies klinkt als een wappie die āgewoon vragen steltā hahaha dus sorry om het zo op te brengen
Weet iemand of de hema gewoon open is? Is het nu wel of geen essentiƫle winkel eigenlijk. Of ja ik heb iets bij het dhl pakketpunt liggen maar t is me niet duidelijk of ik t nu kan afhalen. Heb ze geprobeerd te bellen maar niemand neemt op
bij mijn HEMA kunnen pakketjes afgehaald worden.
Oh dat zou mooi zijn. Dan waag ik het er maar op in mn lunchpauze zo!
Oh dankje! Dat ik dat zelf niet gevonden had
Oh het wordt nog erger, hij is geĆÆntubeerd ondertussen maar ze wil nog steeds geen vaccin. Zijn lichaam wou vechten tegen het virus en je lichaam moet zich overgeven aan het virus en veel rusten, dan gaat het vanzelf weg.
Mensen zijn gewoon niet te redden.