Caronatopic #13

Morgen de booster en ik ben nerveus omdat ik echt bang ben dat ik er ziek van word😰. Maarja, we zullen zien

Misschien een dagje koorts maar verder lijkt het reuze mee te vallen.

4 likes

Op het werk van m’n man is bijna iedereen (ze werken met z’n 6-en op locatie met meestal wel voldoende ruimte) besmet met Corona. Allemaal ongevaccineerd op m’n man na. Alhoewel er twee de laatste tijd toch gingen twijfelen om het vaccin te halen. Want zitten in een traject om zwanger te raken (lijkt het boodschap toch over te komen). Man is gelukkig klachtenvrij en zelftest is negatief. Hoop dat hij het echt niet thuis brengt…:woozy_face:

4 likes

Yesss booster is binnen! Als ik daar dan naar toe ga voel ik zo’n groot samenhorigheidsgevoel. En we hadden een hele leuke arts welke het controle kwartier deed begeleiden. Haast een cabaretier

13 likes

Ben inmiddels ook op t punt gekomen dat m’n reuk weg is. Geurkaarsen waarvan ik weet hoe ze ruiken ruik ik niet meer en kan zelfs m’n neus boven een potje nagellak houden zonder wat te ruimen. En m’n eten begint ook al saaier te smaken 🥲🥲 ik hou zo veel van parfum, geurkaarsen en lekker eten

Mensen uit de UK die ik via Twitter ken zeggen voornamelijk dat ze last hebben van hun arm en wat moe zijn.

1 like

Ik zit ook weer op de uitslag te wachten. Zelftesten blijven negatief.
Maar toch even bij de ggd getest omdat ik gewoon niet top fit ben. En met kerst kijk zwangere schoonzus niet wil besmetten.
Kon prio testen al weet ik niet of ik het nu echt sneller krijg. 10.30 getest. Die test werd echt vreselijk afgenomen. Dat stokje vanuit de neus voelde ik serieus in mijn keel uitkomen :crazy_face:

1 like

Wow zoveel en ook zoveel ongevaccineerden in de omgeving.

M’n zus is echt full on wappie geworden, ze heeft het alleen nog maar over frequenties en massahypnose en staat regelmatig lekker neus tegen neus met een groep medewappies op haar vage cursussen. En dan lekker bij mijn kwetsbare ouders gaan logeren gatver. Heb haar laatst nog wel zover gekregen dat ze zich liet testen voor ze naar mijn ouders ging nadat ze iemand met corona geknuffeld had maar hou echt mijn hart vast, dit moet een keer misgaan. Hoop dat mijn ouders snel die booster hebben

10 likes

Mijn ouders hebben allebei Corona. Ik baal zo want ze zouden komende week de booster krijgen. Tot nu toe lijkt het mee te vallen en maken ze het redelijk goed.

2 likes

Ik heb nergens last van gehad! Alleen een beetje moe en een stijve arm. Succes! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Lijkt me echt vreselijk. Weten je ouders dit?

1 like

De peuterspeelzaal van mijn dochter is volgens de regels gewoon geopend komende week. Wel kreeg ik vandaag een mail met het verzoek je kind thuis te laten als het kan maar nergens hebben ze het over de kosten die wel gewoon doorlopen. Ik heb gevraagd hoe dit dan zit maar nog geen reactie, vind dit toch best apart.

1 like

Zou de hondenopvang deze week open zijn?
Vast een hele stomme vraag, maar heb daar gewoon niet eerder bij stil gestaan.

Ik heb precies dezelfde vraag, ga ze morgen maar bellen want tot nu toe weet ik het niet.

1 like

Ik ben flink ziek geweest van mijn tweede vaccinatie en had bij de booster alleen wat last van m’n arm en een paar dagen pijnlijke klieren onder m’n oksel.

1 like

Onze opvang is ook tijdens eerdere lockdowns gewoon open gebleven. Hond brengen en halen bij het hek, digitaal betalen

2 likes

Onze opvang is de hele coronaperiode open gebleven. Nooit aan de orde geweest dat het anders zou zijn.

1 like

Ja weten ze wel, al wordt het onderwerp zo min mogelijk besproken en al die diehard complotdingen zien ze denk ik wat minder want dat zijn dingen die ze op social media post. Ze weet wel dat ze bij ons niet met die dingen hoeft aan te komen. En ja het is toch hun dochter he, en ze wanen zich zelf ook een beetje te onschendbaar (ze zien zichzelf zeker niet als kwetsbaar) dus ze knuffelen haar wel. Wat ik echt vreselijk vind maarja, ze maken uiteindelijk hun eigen keuzes ook.

Dat ik (voor mijn gevoel) mijn zus kwijt ben en wat ze in haar vrije tijd doet vind ik tot daaraan toe, maar hoe ze steeds m’n ouders in gevaar brengt vind ik zo naar gewoon. Zou het haar echt niet kunnen vergeven als er wat gebeurt. Maar daar probeer ik maar niet al teveel aan te denken.

Inmiddels al wat gehoord? Ik had m’n test zonder prioriteit ofzo om 10.45 en had rond half 6 s avonds de uitslag

1 like