Caronatopic #13

resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Dus hopelijk wordt het niet verlengd

1 like

Wie staat er nou nog echt te springen om te werken in de zorg?
Investeren in de zorg levert niks tot weinig op voor de korte termijn hoor. En hoe ziet 1 huisarts zich voor zich om iedereen te vaccineren. Dat betekent dagenlang eigen spreekuur dicht gooien hĆØ.

3 likes

Hier net zoā€¦ Vrienden die gaan twijfelen aan vaccinaties :cry:

3 likes

Ik zeg nergens dat we alles moeten opgooien, ook ik heb geen perfecte oplossing. Ik weet dat het iedereen raakt, dat (bijna) iedereen gefrustreerd is. Dat er geen blik zorgpersoneel bestaat wat je kan optrekken. Ik wilde alleen graag een keer mijn frustratie kwijt mede omdat ik mij steeds eenzamer begin te voelen en de enige fysieke, sociale contacten die ik had met deze lockdown en het sluiten van de sportschool nu ook wegvalt. Al had ik dat beter niet hier kunnen doen. Lesson learned :wink:

1 like

@Broodrooster is jouw partner al bijgedraaid richting de booster? Vond dat zo sneu voor je om te lezenā€¦ als onze zorg heldin :kissing_heart:

Edit: oh lol dat is ook letterlijk je onder titel zie ik haha

3 likes

Ik vind zulke uitspraken echt zo ergerlijk, want zij zijn juist onderdeel van het probleem. Helaas zien ze dat zelf niet :c

3 likes

Snap deze mentaliteit echt niet, hoe gaan die mensen om met uitdagingen in het levenā€¦

4 likes

Haha ja hoor hij wilt het nu weer wel! Was even een dip momentje van hem. Op zā€™n werk is iedereen anti-vaccin en ook draaien nu ja een jaar bij. Er is dus nog beetje hoop!

2 likes

Wat @CloserToFine zegt. Ze zijn een belangrijk onderdeel van het onderdeel. Langzaam draait een groep gelukkig wel bij. Maar er zullen hardnekkige ontkenners zijn. En tja dat we meer prikken nodig hebben, dat is toch voortschrijdend inzicht. En zolang de vaccinatie graad in NL niet hoog genoeg wordt, zolang de derde wereld landen onvoldoende vaccins krijgen zal het probleem denk ik blijven. We hebben het samen id hand en jammer dat sommige wel hun steentje bijdragen en sommige helaas niet.

3 likes

Voor de mensen die twijfelen over het nut van een derde vaccin:

Haar draadje :crazy_face: even lezen.

3 likes

Nee joh iedereen is gefrustreerd en meer eenzaam hierdoor, kan je echt wel uiten.

Alleen als je zegt kunnen toch geen lockdowns blijven doen/hoe lang gaan we hiermee door, krijg je wel wat opmerkingen daarover.

Dat het allemaal kut is staat buiten kijf

3 likes

Heb ā€˜m al 10/10 would recommend.

Kunnen we ook meteen even dit invoeren misschien?

4 likes

Ik krijg buikpijn van deze foto :disappointed_relieved:

2 likes

Why? Omdat ik de grens over was?

2 likes

Haha nee Liefslotte postte ook zoā€™n foto online en toen gingen veel volgers reageren met dat ze buikpijn krijgen van de foto. Echt hilarisch. Deze foto

6 likes

Hahahha die mensen zouden ook buikpijn krijgen van het steeds je paspoort uit je tas te moeten halen.

Vond dit wel handig eigenlijk, 1x scannen en gaan.

4 likes

He die had ik ook vandaag maar dan van een andere stad

3 likes

Hoe vond je het? Ik vond het echt reuze meevallen in Aachen qua drukte.
Was je in Dus?

Is het nog gelukt met jullie test @Ovenschaal en @instantramen

1 like

Ja bij mij wel maar ik kan altijd zonder afapraak/wachtrij terecht bij het ziekenhuis waar ik werk! Mā€™n vriend niet.

Maar verrassend genoeg is DK niet op hoogrisico lijst gezet voor Spanje, dus hebben toch geen test nodig!

1 like