En pretparken?
Wat is de logica hier ook achter?
Sportscholen?
Nee hij bedoelt waarschijnlijk Ferd G op zijn huwelijk
Ik las net ergens dat je, bij aankomst in een vakantiepark, de gezondheidspas moet laten zien en dan alles mag doen. Laat mijn hele schoonfamilie niet ingeĆ«nt zijn en of ze willen testen weet ik niet. Dus dan gaat ons familieweekend in december niet door, als dit zo blijft tot die tijdā¦
MAAAAR onderwijs weer volledig vrij !
Als ik het goed begrijpā¦
Waar lees je dat? Mijn moeder wilde in december met mijn broer (niet gevaccineerd) een lang weekend naar een park maar dat staat met de QR maatregel (hij wil ook niet testenā¦) op losse schroeven.
Wow 1 november nieuw moment pas. Is dat niet laat? Voor mijn gevoel zat er nooit zoveel tijd tussen. Misschien omdat het nu ook wat āstabielerā is
Dat dramatische gejank kan ik inmiddels echt niet meer tegen gewoon
Op een forum. Ik probeer nu een bron te zoekenā¦
Ja die onderste zin ook
Hebben ze gezegd of de 11e van de 11e door kan gaan? Ik vind 1 november vrij ver om dit vast te stellen en dit is van levensbelang voor Limburg.
Na anderhalf jaar lang niet meer kunnen feesten klinkt dit top, ik ben echt roestig geworden.
Dit is nog erger dan het Rob Geus keurmerk
Oei dan zit ik in Athene, dus gaat niet door nee.
Tisjeboyjay post een fragment waarin Hugo gezegd heeft dat hij dit, wat nu gebeurt, echt niet zou gaan laten gebeuren. Vind het toch wel frapant en denk wel dat er echt wel fouten gemaakt zijn. Ik vind dat wel voer voor critici
Irritante vragen in 3, 2, 1
Heb wel 11 en 12 vrij. Anders wordt het comazuipen thuis
Ik wil wel graag weten vanaf welke leeftijd je een QR code moet voorleggen.