Je iq moet extra laag zijn wil je t daar langer volhouden dan een week
Alles is daar de schuld van mannen en overheid
Je iq moet extra laag zijn wil je t daar langer volhouden dan een week
Alles is daar de schuld van mannen en overheid
Ah ja dat zit wel goed bij mij heb een cito van 13
Ik zie hier niks geks in eigenlijk, ga me ook maar eens aanmelden
Oké, als vervolg hierop.
Ik word vandaag gebeld door iemand vd ggd van de locatie waar ik geprikt ben en die deed echt super pinnig.
De verwerkingstijd van de eerste prik was twee weken, dus kon ik niet even geduld hebben? Want die tijd was nog niet precies voorbij.
Ik heb uitgelegd dat de Corona check app aangaf dat de prik zichtbaar moest zijn binnen 72 uur, dus ik niet op de hoogte was van twee weken? Werd ze nog pissiger, dat ze alles met hand moesten verwerken dus hoe ik dacht dat dit binnen 72 uur kon.
Zo vreemd dit, gisteren dus met de backoffice gebeld en die hadden het ook over 72 uur. Het maakt me allemaal geen drol uit of de verwerkingstijd 72 uur of 2 weken is maar snap niet waarom de informatie niet eenduidig is.
Huh, volgens mij kon ik meteen in mijn app zien dat ik geprikt was. Na 2 weken word je prik idd geldig, maar daarvoor kun je zelfs zien staan: “wordt over X dagen geldig.” Dus dan staat ie sowieso wel al geregistreerd.
Jij hebt sowieso gelijk! Na de 2e prik moet je alleen 2 weken wachten zodat de codes geldig zijn maar dat wist je al waarschijnlijk.
Ik kon in mijn app na een paar uur al zien dat ik geprikt was en batch nummer dat soort dingen
En @papierhier ja raar toch? Backoffice zei gisteren ook tegen mij dat ze geen vaccinatie konden zien, dus dat ze melding gingen maken. En deze mevrouw van locatie werd echt een beetje boos op me alsof ik een zeurende scholier om haar proefwerk cijfer was?
Nu bedenk ik mij, dat het kan komen omdat ik gebruik heb gemaakt van het inloopmoment. Dat dan niet al automatisch alle gegevens klaar staan en ze die moeten invoeren. Ze zei ook “we zijn nog niet bij x september aangekomen met de invoer”. Maar dit is even invulling, zelf was ze hier niet duidelijk over.
Ik vind het wel sneu voor de horeca eigenlijk. Met dezelfde openingstijden en een coronapas is het eerder een verzwaring dan een versoepeling. Waarom niet 1-2 uurtjes langer openblijven, al is het maar op de terrassen?
Dit is heel zuur inderdaad voor horeca-ondernemers. Ik woon dichtbij de Belgische grens en zie dat veel mensen in België naar festivals en horeca gaan. Dat gaat alleen maar toenemen natuurlijk.
Maar in Belgie moest ik voor een festival ook gewoon mijn coronapas of negatieve test laten zien, dus dat verandert dan toch niks?
Ik kom er nu achter dat mijn tweede prik ook nog niet in de app staat (vorige week gekregen). Oh neeeee haal nu gelijk allerlei doemscenario’s in mijn hoofd. Kan die brief ook niet meer terugvinden die ik bij mijn tweede vaccinatie heb meegekregen…
Bij mij duurde het echt 2 maanden voordat ie er in stond, dus ik hoop dat het voor jou gewoon goedkomt met vertraging!
Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd, maar heb je je vaccinatie opnieuw proberen op te halen? Bij mijn vriend stond er eerst ook niks (terwijl dat bij mij wel was) maar na nog een keer proberen verscheen ie wel.
Ik heb net bij coronatest.nl (en mijn RIVM) gekeken bij de vaccinatieafspraken en beide prikken staan wel geregistreerd als “afgeronde afspraken” dus als het goed is zijn mijn gegevens wel correct geregistreerd bij de GGD, pfiew.
Hoe moet dat?
Bij Mijn Bewijzen zie je een plusje en dan “een vaccinatiebewijs toevoegen”. Dan kun je inloggen met je DigiD. Volgens mij moet het zo!
Oja super! Het is gelijk gefixt! Bedankt!!
Yes! Gelukkig
Ohh bij mij stond ie daar niet eens in, in de app kon ik ze dus ook niet toevoegen omdat ze daar nog niet in stonden 🥲
Morgen komen mijn ongevaccineerde zwager en schoonzus eten, ik kan niet wachten om een opmerking te maken over hoe vervelend het voor hun nu is dat ze nooit meer spontaan ergens kunnen gaan lunchen of koffie kunnen drinken