Is dat niet super fraudegevoelig?
Ik ben we erg benieuwd wat ze gaan zeggen over de komende maanden/jaran. Hoelang blijven er nog maatregelen? Zijn er nog niet genoeg mensen gevaccineerd om alles los te laten? Moet eerst nagenoeg iedereen zijn gevaccineerd voor dat veilig kan? Of blijven deze beperkingen nog heel lang?
Ik vind het soms echt onlogisch. Alles zonder beperking weer open lijkt me echt normaal nu iedereen de kans tot vaccineren heeft gehad. Anderzijds moet je nog steeds aan de belasting van de zorg denken en aan de mensen die niet voldoende beschermd zijn (niet de weigeraars maar wie niet kon of niet genoeg antistoffen aanmaakte). En net daarvoor vind ik mondmaskers en afstand op openbare plaatsen (buiten kroegen dan) zoân kleine moeite met zoveel winst. Zou willen dat die twee dingen het laatst afgeschaft worden. Wat maakt het uit als je in de supermarkt nog even plaats moet laten in de rij aan de kassa of twee secondes moet wachten terwijl diegene voor je eerst een zak chips neemt. En wat maakt het uit dat je dat met je mondmasker aan moet doen. Dit virus verspreidt zich door de lucht in ruimtes die slecht geventileerd zijn en rechtsreeks via druppels als je te dicht bent. En niet na 24u meer dan ervoor haha. Doe gewoon alles zonder beperkingen weer open en zorg voor meer dan goeie ventilatiesystemen, afstand op plaatsen waar je toch niet de behoefte voelt om anderen te knuffelen, en mondmaskers op plaatsen binnen die voor iedereen toegankelijk moeten zijn. En coronapas bij massa uitgaansdingen en reizen. Daarmee moet het toch lukken.
Officieel moet je naast de code ook een paspoort of id laten zien. De code geeft wat informatie die met id bevestigd kan worden.
Wat zie je liever als er 1 ding mocht veranderen?
- Anderhalve meter afstand op de meeste plaatsen achterwege laten (behalve in bijv. het openbaar vervoer)
- Evenementen bezoeken /uitgaan kunnen weer op vertoning van bijv. een geldig vaccinatiebewijs / testbewijs
- Grenzen volledig opengooien
- AndersâŠ
0 stemmers
Je moet je ook identificeren dus in principe niet. Of dat overal goed gecontroleerd wordt is een tweede. Maar dat was in het dansen met jansentijdperk met alle digitale codes en screenshots ook een farce dus denk niet dat dat nou een heel groot verschil gaat maken uiteindelijk.
Het erge is dus nu dat je ziet dat âde wappiesâ toch deels gelijk kregen. Op het begin geloofde ik niet dat er regels ingevoerd werden âdie dan nooit meer zouden verdwijnenâ. En zoân vaart zal het niet per se lopen, maar nu merk je dus dat de tendens er wel een beetje is en dat vind ik echt kwalijk.
Edit: bijkomend is het eigenlijk ook raar dat we de anderhalvemeter loslaten, maar quarantaine voor klassen en dergelijke nog wel bestaan. Want we beslissen eigenlijk dat we er dus oké mee zijn dat het virus overgedragen wordt (want: bijna geen regels meer), immers zijn we bijna allemaal gevaccineerd. Dus waarom nog thuis blijven als je het hebt? Raar verhaal
De chaos in Fadims nadat ik zei dat ik blij ben met de ânieuwe regelsâ Mensen vragen daar voor neppe Qr codes
Hm ik ging net weer mijn qr code checken maar hij geeft een melding dat ik verbinding moet maken met de server? Geprobeerd om het bewijs opnieuw op te halen met mijn DigiD maar dan zegt ie dat het druk is. Ik heb dit nog niet eerder gehad?
Dat krijg ik ook. Er is gewoon een storing neem ik aan.
Hey in welke Fadim zit jij eigenlijk? Ik kan hem niet meer vinden nadat die verwijderd was laatst
Dus Fadimâs en dan roze achtige foto
Like aub als je t gezien hebt dan verwijder ik t weer
Yes gezien, thanks!!
Denk het, net deed hij het weer!
Waarom moet er zo geheimzinnig gedaan worden over een fbgroep? Is dit een geheim genootschap ofzo
Maar echt een achterlijke groep hoor, je gaat stress krijgen
Haha precies dit! Waarom is die groep onvindbaar als je er naar zoekt op Facebook en waarom wil niemand openbaar delen hoe het heet? I need drama!!!
Neeee maar ik had screenshot geplaatst en je zag er iemands bericht en naam
Het heet Fadimâs maar ik heb voor t gemak dus screnshot gemaakt, en je zag er iemands bericht.
Je wordt binnen n paar min geaccepteerd als je je aanmeldt hoor niks geheims aan!!
Ohhh haha ik dacht dat het een soort inner circle toestand was ofzo en je auditie moest doen voor toelating