Niemand die je dwingt hoor. Je kunt ook ervoor kiezen om niet te gaan of te testen Ipv te vaccineren.
In het artikel staat 1,8 miljoen Nederlanders maar bedoelen ze dan van de volwassen populatie. Ik neem aan van wel. Zijn wel veel meer mensen die zich niet hebben laten vaccineren dan ik had verwacht.
Hier ben ik dan wel weer voorstander van. Prima (nee) als je niet wilt laten vaccineren maar laat mensen dan wel op een andere manier hun verantwoordelijkheid nemen.
Je kan ook lekker thuis eten als je je niet wilt laten vaccineren
Ik snap het wel, maar roep dan niet dat er geen vaccinatieplicht komt, als dit indirect wel zo isā¦ Vind ik dan heā¦
Nouja dan gaan we nooit meer uiteten, want mijn vriend is niet gevaccineerd.
Het is toch geen plichtttttttt, en dat wordt het ook niet. Als je vriend zich test, kan 'ie alsnog gewoon uiteten.
Maar is dit niet iets voor āthe time beingā tot de graad hoog genoeg is? We doen dit toch ook niet voor andere besmettelijke ziektes die bijv in het RVP zitten
Daarvan is de vaccinatiegraad ongeveer 90% toch.
Dat begrijp ik maar indirect word je wel benadeeld omdat je niet ingeent bent en dat wilde het kabinet kostte wat kost niet. Dus dat strookt niet met wat ze gezegd hebben. Ik begrijp het verder wel maar vraag me af of dit t juiste is. Maar wat is t juiste dan wel
Maargoed t is wat t is
Maar je vormt gewoon een risico. Dat is dan toch geen benadeling maar logische consequentie?
Je kan ook lekker thuis blijven als je bang bent om Corona op te lopen.
Mwah, als je gevaccineerd bent kun je ook nog steeds besmetten en corona krijgenā¦ dus iedereen vormt dan een risico toch?
De ober heeft geen keus hĆØ?
Maar een duidelijk minder risico. Gaan we deze discussie echt hebben?
Moet je als medewerker dan niet met zo goed of elke 48u testen of gevaccineerd zijn ?
(Gedachtenspinsel haha)
Als je je gordel omdoet kan je ook nog steeds dood gaan in een auto-ongeluk, de kans is alleen veel kleiner.
Klopt hoor maar ik vind niet dat het dus zo waterdicht is. Ik heb het gevoel dat er door mensen wel zo gedacht wordt
@papierhier ik voer geen discussie? Heb ik ook geen zin in.
De ober heeft misschien wel geen respons op vaccinatie doordat dat gewoon soms gebeurt of doordat hij medicatie slikt en de ober gaat dan dood op de IC omdat hij niet kon kiezen thuis te blijven en de gasten mochten kiezen om besmettelijk de straat op te gaan.
Jaa ik bedoel ook niet dat hij door zān vaccinatie beschermd is dat het verder niet uit maakt. Maar gewoon als je zo iets in voert of je dan al medewerker dat ook moet doen, of alleen als bezoeker.
Dan krijg je natuurlijk ook weer de discussie of je werkgever dat van je mag vragen / weten etc
veel horeca gaat zich sowieso niet aan een vaccinatie bewijs voor gasten houden denk ik hoor