Ik krijg gewoon jaarlijks een rekening en overige gemeentelijke kosten is geloof ik enkel riolering enzo
Goede tip, ga ik doen!
Wow, kan echt niet
Wtf? Meen je dit??? Wat voor mensen zijn dit?
Wow wat een gemene assholes. Heb jij dit gekregen?
WATTTT
Oh nee gelukkig niet. Staat op Reddit
Gelukkig maar. Wel rot alsnog voor die mensen. Wat een mafkezen heb je op deze aardbol
Ben weer eens lekker vroeg wakker, omdat de buurvrouw om 6.30 luidkeels aan het zingen is. What the actual fuck.
Ik werd gewoon wakker van het gehoest van mijn bovenbuurman Beide ons raam open denk ik.
Ik hoor door m’n hele huis de muziek van de buren, het is niet eens goede muziek.
Eerder gemeente-ergenis.
De gemeente heeft dus geen groenbeleid maar wel allemaal mensen ervoor in dienst. Er is dus budget, maar geen beleid.
Men doet maar wat. En het liefst vlakbij mijn huis, je ziet ze bijna nergens maar bij ons staan ze elke week herrie te maken (maaien, bladblazers, alles).
Ik heb al meerdere platgemaaide egels gezien!!
Plus ik raak constant overprikkeld en in meltdown van de herrie. Durf mijn huis niet uit.
Maar er is geen beleid, dus al mijn klachten naar gemeente kan niemand oppakken want er is niemand in dienst voor beleid!!
Ondertussen zie ik in andere wijken overal “groen-overlast” en toch staan ze elke week hier.
Er is geen beleid dus ze doen maar wat, en liefst hier want handig voor route naar huis/kantoor vermoed ik.
Ik word echt kriegel want heb last van overlast en zie dieren in nood.
Maar klagen heeft nul nut want die hoveniers weten het ook niet en gemeente heeft geen beleid.
Maybe een klein ding, maar niet als je veel thuis bent en heel slecht tegen prikkels kan.
We zijn nu wel contact aan zoeken met iemand die in gemeenteraad zit zodat die kritische vragen kan stellen hierover want dat is nodig: gezien deze gemeente dingen wil doen met “klimaat” en beweert groene gemeente te zijn maar dus geen groenbeleid heeft en al jaren overal bomen kapt.
Niet gek zonder beleid he.
Wtf kan de dierenbescherming hier mss niet ook een klacht indienen oid?
Geen idee, ik heb eerlijk ook geen energie voor dit (en sociaal een ramp). Ik zit bijna elke doordeweekse dag in meltdown door de herrie en van wat ik zie, dan kan ik niet een nette klacht indienen ergens. Hulpverlening probeert dat nu maar is dus heel lastig
Vind het echt heel erg voor je. Dikke knuffel en hoop dat de hulpverlening er verder mee komt!
Ik herken deze frustratie zo erg! Ze maken meer kapot dan dat ze iets goeds doen voor de natuur, zo zonde
Mijn buurjongen naast mij is weer compleet aan het flippen, het begon vanochtend met alleen af en toe woorden schreeuwen. Maar ondertussen is het keihard schreeuwen, gillen, met dingen gooien, mijn muren en vloer trillen er van. Kan je hier voor het niet nood nummer bellen? Want dit lijkt mij niet echt normaal gedrag?
Ik zou bellen, klinkt voor hem ook niet als een veilige situatie
Misschien eerst met het 0900-8844 nummer?