Budget- en besparingstopic

Een cadeautje bij Rituals

3 likes

Er zijn weer veel gratis boodschapjes te vinden op de SCOUPY app! :grin:

3 likes

Ziengs: ā‚¬5 korting vanaf ā‚¬50, 2 weken geldig
Myjewellery: 15% off 2 weken geldig
WE Fashion: ā‚¬10 korting vanaf ā‚¬50
Mango: ā‚¬5 korting, 5 dagen
NS: 1 maand gratis bookchoice, 8 boeken (kan tot eind jaar ingezet)
H&M: 25% op 1 item, 14 dagen geldig
ASOS: 10%, 7 dagen geldig
ICI Paris: ā‚¬5 korting tot eind vd maand
Little Green Bag ā‚¬10 korting vanaf ā‚¬50, 90 dagen geldig

5 likes

Edit: dit geldt dus alleen als je een dubbele meter hebt.
In het weekend in in de nacht (meeste plekken vanaf 23uur, op sommige plekken 21u) is stroomgebruik goedkoper. Ik probeer als het kan dus de vaatwasser na 23u aan te zetten en ook alleen in het weekend te wassen. Alle beetjes helpenšŸ¤©

Dat is niet bij iedereen zo. Je moet dan wel een dubbel tarief hebben.

4 likes

Limburg idem!

1 like

Oooh ik lees het inderdaad, dat wist ik niet! Ik zal mā€™n berichtje even updaten.

1 like

En vanaf 1 juli is dit alleen nog maar als je een slimme meter hebt. Die schakelen dan automatisch tussen de tarieven. De oude meters gaan 1 tarief handhaven.

1 like

Is dit standaard zo voor elke energiemaatschappij? Ik wist dit helemaal niet bijvoorbeeld!

Ligt aan je contract en je meter.

1 like

Ik heb een jaar lang gedacht dat s nachts wassen uiteindelijk goedkoper zou zijn maar ik had helemaal geen contract met twee tarieven :clown_face:

13 likes

Welke app is dat?

2 likes

Gewoon de app van ah, Dirk en jumbo. Ik kan best zuinig zijn en ga serieus naar 3 winkelsā€¦

2 likes

Ooh zo. Ik dacht aan een app waar je de goedkoopste prijs van alle supermarkten zag haha. Om nou elk product 3x te scannen elke week gaat me een beetje ver :joy:

In de Reclamefolder app weet ik toevallig dat je wel kunt zien waar er een aanbieding is voor een specifiek product. Denk dat het wel mega veel moeite is om elk product dat je wilt in te voeren. Maar ik heb het weleens gebruikt om te kijken of bepaalde drank in de aanbieding is.

Maar zoveel fluctueren de prijzen van producten toch niet? Denk dat als je t een keer uitzoekt je wel weet waar je iets het goedkoopst kan halen en of een aanbieding bij een andere supermarkt dan voordeliger is. Ik deed dat voorheen met Alpro, was veel goedkoper bij de Jumbo tenzij AH een chille bonus had. En kwam toch bij beide supermarkten.

Je kan wel op supermarktscanner.nl kijken. Dan typ je een product in en krijg je een overzicht gesorteerd op de laagste prijs per gewicht. Alleen niet alle supermarkten staan erin, volgens mij alleen de supermarkten die hun aanbod en prijzen online hebben staan.

3 likes

Ik zoek vaak ā€˜mijn merkenā€™ op bij voordeelmuis.nl, daar worden ook de folders doorgenomen

Ja via die website doe ik nu ook. Maar dacht een scanapp waar alles in 1x in zit is veel handiger. Maar helaas haha

Dit doe ik ook inderdaad. Bij de Dirk is ie ook wat goedkoper, vaak ook als AH 25% korting geeft op de Alpro. Ik scan 1x in de zoveel maanden veelgebruikte producten en dan weet ik weer waar hij het goedkoopst is.