Die Marnix… met zn ‘aardappels schillen is zonde van mijn tijd’ en bonen uit een pot… Niet.Te.Doen. Ik cringe echt maximaal…
Gaat nou niemand van die mannen Michelle ff helpen?
Voor jou heb ik speciaal een vegetarisch maal gekocht, een blik bonen. Eet smakelijk!
Omg ik kan dit toch niet aan
Je moet iets om Wims aandacht te trekken
Eerst had die met dat blauwe shirt van Steffi een monibrow! En ineens istie weg hahahahaha
Ik ben al maximaal afgeknapt op de mannen van Michelle
Michelle is nou al 1 man kwijt. Waar is die kerel heen?
Michelle is wel pittig
Zijn moeder heeft hem eindelijk kunnen overtuigen om hem te harssen
Joh Michelle, zeur niet zo met je helpen. Je zoekt toch geen hulp? Laat ze lekker, morgen weer een dag
Nou precies dit, maarja laat wel zien wie/hoe hij is. Bij Michelle doen de mannen ook maar weinig.
Ja Michelle, laat morgen die jongens maar koken. Een zak ijsbergsla met een tartaartje erop is toch geen avondeten?
Ik vraag me steeds meer af waarom ik hier eigenlijk naar kijk
“Gourmet heet dat”,
Nou zo voor de eerste avond, zij zijn toch te gast? Ik snap wel dat ze niet allemaal direct helpen, is awkward en ze weten ook niet waar alles staat enzo. Ik zou het niet zo erg vinden en al helemaal niet zo op tv er over zeuren.
Ga gewoon eten ipv dat gegiechel kan t niet meer aan
Ik vind persoonlijk de BZV-cringe beter te doen dan de All you need is love-cringe
Ah jaap is de enige die ff iets gezelligs doet qua eten de eerste avond. Snap ook echt niet waarom je met zoiets gewoon avg gaat eten. Kook iets speciaals of ga lekker gourmetten of weet ik veel, wijntje erbij en gezellig tafelen!!
Ik ben een beetje verliefd op Wim