Ik kom net terug van 1917, ik ben echt een pussy maar mijn god. Wat een intense film! Ik heb echt de hele film met klamme handjes gezeten
biecht, geen spoiler
Ik heb echt 2x op het punt gestaan om te gaan. Zo gespannen / bang was ik.
Ik kom net terug van 1917, ik ben echt een pussy maar mijn god. Wat een intense film! Ik heb echt de hele film met klamme handjes gezeten
Ik heb echt 2x op het punt gestaan om te gaan. Zo gespannen / bang was ik.
Oh, ik ga morgenochtend ben benieuwd!
Ik ben echt snel bang hoor hahah dus waarschijnlijk zal het wel meevallen
Haha moet ook even bijkomen. Maar wel echt de moeite waard zeg, wow.
Ik heb Little Women gezien afgelopen week. Ik twijfelde eerst om te gaan kijken omdat ik al meerdere versies gezien heb, maar deze versie was echt de moeite waard. Ik was echt de halve film aan het huilen, dus het heeft me zeker geraakt.
En ik vond het ook heel goed dat de karakters verdiept werden, zodat je ze anders gaat zien dan hoe je ze voorheen kende. Echt een aanrader, ook als je het verhaal al kent.
Morgen ben ik vrij, dus dan ga ik Birds of Prey kijken. Ik ben echt benieuwd.
Ik ben deze week naar 1917 geweest en vond het echt een goede en spannende film! Ik had ergens alleen niet verwacht dat die Blake al zo snel dood zou gaan? Zag dat moment in ieder geval even niet aankomen. Wel een aanrader in ieder geval!
nee ik ook niet! Ik vond het ook zoân eng idee dat hij alleen verder moest, werd daar heeeel nerveus van haha!
Ik was sowieso die hele film vet gespannen
Ja ik schrok me ook heel de tijd dood van al die knallen en explosies (ook al weet je dat ze komen) haha. Geluid in de bios is ZO hard! Maar idd super spannend.
Jaa, heb Little Women ook gezien en vond het ook een aanrader
Ik heb The Gentlemen gezien. Ik vond het erg leuk tot een moment dat ik te gruwelijk vond en daarna vond ik er niks meer aan. Zal het in een spoiler zetten voor degenen die hem hebben gezien of wellicht gewaarschuwd willen zijn.
Er is dus een man gedrugd (zeg je dat zo? Drugs gegeven iig) en ze hebben hem toen een varken laten neuken. Het is gefilmd en als chantage middel gebruikt. Dit moest grappig zijn in de film oid? Ik ging er in ieder geval heel slecht op. Je ziet het trouwens niet in beeld, maar het wordt duidelijk gesuggereerd. Echt heel naar.
Reactie op spoiler The Gentleman: wat naar! Doet me denken aan die ene aflevering van Black Mirror
Ik ben vanmiddag naar Birds of Prey geweest (Harley Quinn film). Was wel vermakelijk, niet heel hoogstaand. Margot Robbie heeft veel plezier in haar rol. Leuke film met vrouwen in actie.
Ja precies die afbeelding inderdaad. Vond die ook heel erg naar.
Vandaag 3 films gezien: Just Mercy vond ik echt supersterk. Had precies wat ik miste bij Bombshell. Wel een beetje jammer dat ze wat feiten hebben verdraaid aangezien de film zonder dat denk ik ook gewoon heel goed was geweest. Sowieso een film die je echt bij blijft.
Daarna Dark Waters. Ook een hele goede film! Vond hem iets minder sterk dan Just Mercy, maar wel super interessant. Echt zo een film waar je naar buiten komt en meteen meer informatie wil googlen.
Als laatste Weathering with You. Als in naar Imdb kijk denk ik dat dit aan mij ligt, maar ik vond het nogal vaag en nergens op slaan. Misschien is anime gewoon niet mijn ding. Ging ook superslecht op hoe ineens heel heftig/âschreeuwendâwordt gereageerd op een vrij normale gebeurtenis maar dit is sowieso een anime ding dat ik niet snap
Ik vond Weathering with You ook niet zo bijzonder. De film had zân sterke momenten, maar verder had ik hem heel anders verwacht.
Ik ook. Heftig, maar misschien ook goed dat het naar buiten komt allemaal.
Ik heb Birds of Prey gezien. Ik vond het een leuke film. Leuke karakters, okÊ verhaal, heel vermakelijk. Goede actiescènes. En je hoeft echt niks van de voorgaande films of de strips te weten om het te kunnen volgen. Als je wel wat voorkennis hebt, zie je allemaal kleine verwijzingen.
En fijn dat er niet zo veel irritante pubers in de zaal zitten want het is 16+. Je merkt echt wel aan kleine dingen dat het een film geschreven en geregisseerd is door vrouwen.
Ik vond 1917 echt super spannend en ook zo prachtig gefilmd!
Ik vond het heel tekenend om te zien dat de hoofdpersonen niet zomaar de tegenstander dood wilden hebben, terwijl dat voor hunzelf een groot risico was (met de piloot en ook in die stad toen die Duitser begon te roepen) Heel menselijk ofzo.
Ik vond 1917 eigenlijk best bagger. Het was mooi gefilmd, maar dat was het enige.
Juist door de manier van filmen, werd het een supersaai plot.
Ik vond die manier van filmen juist heel bijzonder en extra spannend. Grappig hoe dat zo kan verschillen.
Tsja. De kern is dat twee mannen van a naar b lopen, en ze halen het of ze halen het niet. Dat kan wel spanning oproepen uiteraard, maar qua verhaal is het niet bijster origineel of verrassend. Denk dat ik vooral dat bedoel. Dat het niet verrast.
Onderweg komen ze wat mensen tegen, maar dat geeft ook geen verdieping. Mogelijk ook door die manier van filmen, waarbij ze ze 1 keer tegenkomen en thatâs it, het a-naar-b verhaal gaat weer door.
Ook hoe de muziek bepaalde scènes ondersteunende, vond ik erg cheesy en voorspelbaar.
Waarbij slotscene qua cheesyness en gebrek aan verrassing eigenlijk alles overtreft.
Misschien is het ook wel dat mn verwachtingen iets te hoog waren door alle positieve recensies, haha