Bioscooptopic

Ik vond de grapjes helemaal niet grappig. En ik vond het verhaal veel te lang en uitgebreid en teveel sprongetjes maken.ik dacht dat het misschien aan het einde allemaal bij elkaar ozu komen, maar het einde vond ik ook matig.

Maarja de recensies zijn superlovend, dus ik zal wel gek zijn ;p

Haha nee, helemaal niet gek! Het volste recht om een andere mening te hebben dan wat de recensenten zeggen, ik was gewoon benieuwd naar jouw waarom. Maar ik begrijp wat je zegt, te lang vond ik het ook. 3,5u is echt een beetje overdreven.

Ik heb gisteren Frozen 2 gekeken. Ik vond het echt een leuke film. Visueel echt heel mooi. En een mooi vervolg en verdieping van het eerste verhaal waarbij de belangrijkste karakters ook groeien. En ‘het moment’ van Kristoff en Sven vond ik echt grappig.

Enig minpuntje. Ik vond het persoonlijk iets te veel liedjes in verhouding tot dialoog, maar niet echt storend.

Kortom goede film die zowel voor volwassenen als kinderen wat biedt.

1 like

Ik wil naar de bios maar we kunnen niet kiezen tussen Le Mans '66, Midway of Maleficent 2.
Iemand die deze films heeft gezien en er één kan aanraden?

Mijn vriend en ik hebben maleficent 2 gezien en vonden er niets aan. Eerste film vonden we leuk maar deze zat amper verhaal aan. Heel jammer en zeker niet aan te raden.

Als ik naar de reviews kijk zou ik Le Mans 66 aanraden

Midway vond ik tof! Maleficent ook, Le Mans niet gezien maar leek me verschrikkelijk.

Ik vond Maleficent tof! Mooi geanimeerd e.d. Andere 2 niet gezien.

1 like

ik werd enthousiast van de trailer, maar ik zie er gewoon tegenop om 3,5 uur in de bios te gaan zitten :sweat_smile: met een pauze zou ik het nog wel kunnen handelen denk ik haha

Ik ben net naar Instinct geweest en ik weet niet wat ik ervan vind (zoals vaak na een film). Weet niet wat ik moet denken/geloven.

Ik was naar The Farewell en ik vond het echt een hele mooie film.

Ik heb Knives Out gezien. Echt een whodunnit met een hele goede cast. Als je van Agatha Christie verhalen houdt, vind je deze zeker leuk.

7 likes

Weet iemand tot wanneer de film Last Christmas draait?

Ja, vond 'm ook leuk! En gisteren Parasite gezien, ook een aanrader. Blij dat er weer wat goede films draaien. Had m’n unlimited abonnement een beetje verwaarloosd de afgelopen tijd.

1 like

Ben gister naar Parasite geweest, leuke en verrassende film. Won de Gouden Palm in Cannes dit jaar. Vond hem alleen wel wat weghebben van de (Japanse) film Shoplifters.

Vind het tof ook dat er nu een Koreaanse film in Pathés draait. Misschien dat dat vaker gebeurt, maar het valt mij nu op.

Ik vond parasite ook heeeel tof. Beste film die ik dit jaar gezien heb! Met op 2 en 3 portrait de la jeune fille en feu, en monos

2 likes

Ik vond Maleficent 2 ook tof. Wel een typische Disneyfilm qua einde, maar verder spannend en veel actie.

Ik heb de film al twee keer gezien nu. En wil hem nog een keer kijken. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Jaaaa favo stuk!

1 like

Ja hahah, ik app soms echt alleen het woordje “samantha” naar m’n vriendin en dan gaan we al helemaal stuk

1 like

Ik ben naar Marriage Story geweest gisteren. Echt zo mooi! Echt een van de mooiste films van dit jaar. Mocht je in scheiding liggen zou ik ‘m afraden of juist aanraden, daar ben ik nog niet helemaal over uit.

1 like