Ah fijn! Ben heel benieuwd vond de trailer al erg goed
Ik vond dat je hem goed kon begrijpen zonder de shining gezien te hebben, maar er worden wel veel referenties naar gemaakt, dus zou toch aanraden even het plot van de shining te lezen van te voren.
Hier hetzelfde! Ik ga bijna altijd alleen en ik heb nog nooit iets gemerkt. Echt niemand interesseert het met wie je gaat
Net naar the Irishman geweest. Wat een saaie film zeg
Is iemand al naar Doctor Sleep geweest? Is hij heel eng? Ik vind The Shining echt geweldig dus ik wil hem graag zien, maar ik weet niet of ik modernere horror op het grote doek wel aankan. Ik stierf zowat toen ik tijdens een sneak preview The Conjuring keek.
Eindelijk Joker gezien. Wow, echt heftig, maar echt heel goed (ook goed geacteerd).
Ik vond hem niet heel erg eng, meer een creepy sfeer die er de hele film blijft hangen, maar geen echte jump scares of iets dergelijks.
Laatst naar Wat is dan liefde? geweest en hij was echt heel leuk! Ben normaal helemaal niet van de Nederlandse films en al helemaal niet van de romantische komedies, maar deze was echt de moeite waard! Leuk dat ze liefde van allerlei kanten laten zien en heb meerdere malen hardop moeten lachen.
Lijkt het op Love Actualy dan? Ik hou ook niet zo van NL films, ook telkens dezelfde acteurs maar ben benieuwd!
Kan niet zo goed antwoord geven op deze vraag aangezien ik Love Actually alleen ooit in een kutbui heb gekeken toen ik die film echt even niet trok en dus slechte herinneringen eraan heb Ik hou normaal niet zo van NL films vanwege de obessie met tieten, schelden en kutgrapjes en vond dat dus niet het geval in deze film. Ik kijk helemaal geen Nederlandse tv dus naast die chick van zoop kende ik ze verder niet.
Ben je niet in de war met Fuck de liefde? In die andere zit niemand van zoop toch?
Wow, ik dacht altijd dat Elise Schaap in Zoop zat… Bedoel dus wel Wat is dan liefde? Fuck de liefde lijkt me weer een typische NLse slechte film
Helemaal mee eens, ik vond ‘m verrassend leuk!
Fuck de liefde vond ik dan weer gewoon naar verwachting goed slecht
Wow, net naar Doctor Sleep geweest en vond hem heel mooi! Wel lang haha, na een poosje vroeg ik me af waarom mijn bil sliep. Wel een beetje eng maar ik ga er geen nachtmerries van krijgen
Ben van de week naar Parasite geweest. Vond hem echt heel goed!
Ja fuck de liefde was heel slecht!
Wat vond je er zo goed aan? Ik heb hem ook gezien maar weet niet zo goed wat ik er nou van vind. Het begin vond ik wat traag, daarna zat ik er helemaal in en vond ik hem echt goed. Tot die scène in de tuin, vanaf toen werd het mij wat te bizar en merkte ik dat ik af begon te haken.
Maar hij heeft hele goede recensies dus misschien mis ik gewoon wat.
In je eentje gaan is heel chill, kan ik je verzekeren! Maar ik woon ook in Nijmegen en heb Unlimited dus als je een x een buddy zoekt
In Breda is een mega-enthousiaste whatsappgroep waar mensen met elkaar naar de bios gaan, als ik iemand daarmee in contact moet brengen, geef maar een gil.
Ik ben er inmiddels uit, want werd er een beetje moe van dat 30 mensen elkaar elke ochtend goedemorgen gingen wensen op de groep app en elkaar informeerden over dat ze griep hadden en dergelijke. Maar als je behoefte hebt aan intens veel contact dan zit je daar goed
Vond jij hem saai? Ik vond hem fantastisch! Supergoede acteerprestaties, interessant verhaal, grappig bij tijden, leuke setting (love de auto’s van vroeger). Ik vond alleen de verjongingstechniek (cgi) die ze hadden toegepast op de acteurs niet altijd even geslaagd, zag er soms een beetje fake uit.